fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טיפולי אסתטיקה מתחילים בגיל צעיר!

הידעתם כי אם תתחילו לטפל בקמטוטים הקטנים מיד כשהם מופיעים תשיגו תוצאות מצוינות ולטווח ארוך? ד"ר יאזן מרקה, מקליניקת הבוטיק שיין לטיפולים אסתטיים חדשניים בקרית אתא, מסבר לכם את האוזן

אם בעבר חשבנו שטיפולי אסתטיקה הם מותרות ויש לנו זמן להתחיל להתמכר למזרקים כשנרגיש מקומטים וכאשר ממש לא נאהב את הסימנים "הזעופים" בין הגבות, הרי שמחקרים חדשים ממליצים להתחיל מיד כשמופיעים הקמטוטים הראשונים, בעיקר באזור המצח ובצדי העיניים. המחקרים האחרונים השוו בין כאלה שהחלו לטפל בקמטוטים בגיל צעיר ובין אלה שלא עשו זאת ומצאו בקרב המטפלים מגיל צעיר מצח חלק וכמעט נטול קמטים בהגיעם לגיל המעבר.

ד"ר יאזן מרקה (32) הוא רופא שיניים במקצועו, שעשה לפני כשלוש שנים הסבה לרפואה אסתטית ובימים אלה מחלק את זמנו בין ניהול קליניקה בירושלים ובין קליניקת הבוטיק שיין כרופא בכיר. לנו הוא מסביר: "קמטים זה משהו מאוד אינדיבידואלי שמושפע מגנטיקה, חשיפה לשמש, תזונה, עישון ועוד. לכן, אצל אנשים שונים נראה קמטים בגילאים שונים. ככל שמתחילים לטפל בגיל צעיר יותר כך אנחנו מאיטים את תהליך ההזדקנות של העור ושומרים על תווי פנים נקיים וצעירים לאורך זמן. אני פוגש נשים בכל הגילאים ולצערי, לנשים שמגיעות עם קמטים עמוקים, לא תמיד ניתן להציע טיפול שייתן מראה פנים חלק. לכן, אני ממליץ לכל מי שאכפת לו מהמראה שלו, לחשוב על טיפולים בגיל מוקדם ובלי חשש. ישנם הרבה מיתוסים בתחום ההזרקות שאינם נכונים וכל טיפול יהיה הרבה יותר אפקטיבי אם מתחילים בו בגיל צעיר".

ד"ר יאזן מרקה
ד"ר יאזן מרקה

ד"ר יאזן, המתמחה בכל הקשור לחומרי המילוי, שפתיים והרמת עפעפיים, מחדד: "אנחנו מדברים עם הבעות פנים, לכן, כאשר אנחנו צוחקים – וזה בריא לצחוק – מחייכים או כועסים, השרירים בפנים עובדים. החל מגיל 21 הגוף מפסיק לייצר קולוגן באופן טבעי ורמת הקולוגן יורדת, זאת לצד התדלדלות מסת השריר וכך אנחנו מאבדים נפח בפנים ומתקמטים. לכן, ככל שנקדים לטפל אנחנו מבטיחים לעצמנו תוצאות טובות לגיל המתקדם. הרי כולנו רוצים להיראות צעירים לנצח, לא?"

לקבלת 500 ש"ח הנחה ברכישת 2 מזרקים של חומצה היאלורונית השאירו פרטים

מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלרונית?

ד"ר יאזן: "הזרקת בוטוליניון טוקסין (בוטוקס בלשון העם) עוזרת במניעת קמטים ובהחלקת קמטים הנגרמים על ידי תנועה של שרירים. החומצה ההיאלרונית היא בעצם חומר מילוי טבעי שנמצא בשכבת העור החיצונית ומשמש להחזרת נפח ומילוי אזורים שקועים. בבוטוקס משתמשים בעיקר לאזור המצח, בין הגבות והעיניים ובחומרי המילוי לאזור הלחיים, קמטי ההבעה והשפתיים. שני החומרים מומלצים ומאושרים לשימוש, אין להם תופעות לוואי והתוצאות נפלאות, במיוחד כאשר הרופא המבצע הוא מקצועי ומיומן".

קצת עלינו

בקליניקת הבוטיק שיין בקרית אתא הלקוחות מצביעים ברגליים. המקום נפתח בימים לא קלים, ימי קורונה, ובתוך שנה הפך לאחד המבוקשים בקריות ובצפון בתחום האסתטיקה.

במקום מבוצעים, תחת קורת גג אחת, כל טיפולי האסתטיקה מכף רגל ועד ראש, ביניהם מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלרונית, בוטוקס, הסרת שיער בלייזר, המסת שומן ומיצוק העור, טיפול בצלוליט עם המכשור המתקדם ביותר והחומרים האיכותיים ביותר בשוק.
בשיין מתאימים לכל אחד ואחת מכם חליפה אישית שמותאמת לעורכם, תשתלב עם המראה הטבעי שלכם וכמובן, במחיר שפוי.
המקום מעוצב ברמה גבוהה ולא מעט מובילי דעה ואנשי תקשורת מהצפון כבר פוקדים את שיין בקביעות.

מנהלת הקליניקה זאזא כהן: "כאישה שטיפוח הוא חלק בלתי נפרד מחייה, אני מאמינה שהצורך להיראות טוב הוא רגשי והוא בסיסי. אנשים, במיוחד בתקופה הזאת, רעבים לטיפוח, מרגישים מוזנחים אחרי הישיבה הממושכת בבית. על פי הנתונים דווקא בתקופה של סגר ובידוד נרשמה ברחבי הארץ עלייה של 50 אחוזים בפניה למכוני אסתטיקה ולטיפולים שונים ברחבי הארץ. אז אנחנו פה, מחכים לכם עם מחירים מנצחים ושירות מעולה".

לקבלת 500 ש"ח הנחה ברכישת 2 מזרקים של חומצה היאלורונית השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות