fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

543 מהנדסים חדשים לתעשייה מבראודה

ראש עיריית כרמיאל: "אני עובר בין המפעלים באזור התעשייה של כרמיאל ואזור תעשייה בר-לב ושומע שמחפשים אך ורק בוגרים של מכללת בראודה. זה אומר הרבה"
בוגרים אקדמית בראודה צילום רמי פכט

543 בוגרי המחזור ה-23 במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה קיבלו ביום ראשון השבוע את תעודות התואר בהנדסה בטקס חגיגי שנערך במכללה.

בנוסף, סיימו את לימודיהם במכללה 39 בוגרי תואר בהוראת מתמטיקה או מדעים. הטקס התקיים במעמד ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי, נשיא המכללה פרופ' אריה מהרשק, הנהלת המכללה וראשי המחלקות, הבוגרים ובני משפחותיהם.

את רשימת המסיימים מובילה המחלקה להנדסת תוכנה ומערכות מידע עם 197 בוגרים ובוגרות, 167 מהם בהנדסת תוכנה והשאר- בהנדסת מערכות מידע. אחריהם – הנדסת מכונות עם 133 בוגרים ובוגרות, בהנדסת תעשייה וניהול 91 בוגרים ובוגרות, בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה 62 בוגרים ובוגרות, בהנדסת ביוטכנולוגיה 51 בוגרים ובוגרות, 5 בוגרים במתמטיקה שימושית ו-4 בהנדסה אופטית. מבין כלל הבוגרים סיימו 66 בהצטיינות ו-9 בהצטיינות יתרה.

נשיא המכללה, פרופ' מהרשק: "לפני כשנתיים המכללה הציבה כאחד מייעודיה את השבחת הפריון במדינת ישראל, בעיקר את הפריון של התעשייה המסורתית. וראו זה פלא, לפני כחודש התבשרה המכללה כי זכתה במכרז יוקרתי של משרד הכלכלה, ביחד עם שותפים מהתעשייה, להקמת מכון לייצור מתקדם לשיפור הפריון בתעשייה, שמתכתב עם הייעוד שלנו. המכללה קשורה עם 250 חברות ומפעלים בגליל וכך ידענו לנבא כי זהו פרמטר הדורש שיפור במדינת ישראל. אני רואה פה היום למעלה מ-500 מהנדסים ומהנדסות שלנו, אני גאה בכם מאוד ומאחל לכולכם עלו והצליחו".

קונינסקי, ברך את הבוגרים ואמר: "אתם התברכתם כי הגעתם למקום ששמו הולך לפניו. היום אני עובר בין המפעלים באזור התעשייה של כרמיאל ואזור תעשייה בר-לב ושומע שמחפשים אך ורק בוגרים של מכללת בראודה. זה אומר הרבה על הצוות שנמצא כאן, על היכולת של המכללה לשלב בין הלימודים לבין החלק המעשי בשילוב עם התעשייה, וזה אומר הרבה גם לגביכם הבוגרים. אני מאוד גאה על היותה של המכללה עוגן אקדמי שמושך סטודנטים איכותיים מכל האזור – אנו רואים כאן יהודים לצד ערבים, לצד דרוזים ונוצרים, חובשי כיפה וחילונים, באמת ארץ ישראל היפה וכור היתוך של החברה. ישר כח!".

בשם הבוגרים ברך זיו טרייגר, בוגר התוכנית להנדסת תעשייה וניהול ומסלול המצוינות של המכללה: "אני זוכר את היום הראשון ללימודים, הייתי בשוק. עוזרת ראש המחלקה, קיבצה אז את כל הסטודנטים החדשים ונתנה לנו טיפים כיצד להקל על העומס ולצלוח את שנת הלימודים. לשמחתי גם בהמשך הלימודים אנשי סגל המכללה תמיד היו קשובים ותומכים. ברצוני להודות בשמי ובשם כלל הבוגרים לכולם: למרצים ולסגל ההוראה, לאנשי המנהלה והמשק ולהנהלת המכללה, שעזרו לנו להגיע למעמד זה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות