fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חורף חם בספא ראש הנקרה

העונה הקרובה עמוסה באירועים נעימים, טעימים ובטיפולים ייחודיים. הספא של כפר הנופש הצפוני מזמין אתכם לפינוקי החורף
ספא ראש הנקרה. צילום: כפר הנופש נקרות
ספא ראש הנקרה. צילום: כפר הנופש נקרות

אנחנו כבר התרגלנו שבכפר הנופש ראש הנקרה יודעים להפתיע, אבל הפעם, כשסיפרו לנו שצפויות הפתעות חדשות, הם בהחלט ידעו על מה הם מדברים, ואנחנו יכולים לספר לכם, שהחורף הזה, הולך להיות משובח, נעים, חמים וממש טעים.

למי שזוכר, כתבנו בעבר על המטבח הנפלא בכפר הנופש, שהשאיר אותנו עם טעם של עוד. אז, יצאנו לטעום את ארוחת הבוקר, עם המאפים והלחמים הנאפים במקום ושלל מטבלים וסלטים מצוינים שלא רק קישטו את השולחן, אלא יצרו חגיגת טעמים גם בפה.

אז לאור ההצלחה במטבח, החליטו בכפר לצאת בסדנת צ'ורוס ייחודית ובלעדית לחג החנוכה, עם הקונדיטורית סיגל בוגנים, והבעלים שלla'lush  המפעילה סדנאות אפייה לגיבוש והעצמה, שתתקיים ב – 23.12 בשעה 17:00 וב – 25.12 בשעה 10:00. מדובר בחבילה שתכלול את הסדנה, עיסוי מפנק ושימוש במתקני הספא בעלות של 250 ₪ בלבד.

מעבר לכך, ידוע שהימים הקרים לאורך החורף מכניסים אותנו לתרדמת, אבל בספא ראש הנקרה מצאו פתרון – חבילת ריסטארט לגוף ולנפש: אימון עם מאמנת אישית במשך 30 דקות, שימוש במתקני הספא, עיסוי במשך 45 דקות וארוחת בוקר גלילית ומפנקת. כל זה בעלות של 199 ₪. ללא ספק, מדובר בפינוק חורפי שכל אחד חייב לעצמו.

ואם ממש תרצו להפתיע בחורף הקרוב את בן או בת הזוג, תוכלו ליהנות מארוחת ערב בשרית, עיסוי זוגי, ושימוש פרטי במתקני הספא בשעות הכי רומנטיות (20:00-24:00). צוות הכפר ישאירו את המקום פנוי רק לכבודכם בעלות של 900 ₪ בלבד.

הייחודיות של המקום, הופכת לאחרונה את מתחם הספא בכפר הנופש לאטרקטיבי במיוחד עבור אירועים פרטיים כמו מסיבת רווקים/ות, ימי הולדת ועוד. אם עדיין לא ביקרתם בכפר הנופש, ממליצים לכם לקבוע ביקור לחורף הקרוב. זה יעשה לכם רק טוב!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות