fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכננתם איפה תעשו השבוע את הקניות לשבת?

המלצה חמה לקנייה: "תוצרת בית" בקיבוץ לוחמי הגטאות
תוצרת בית
תוצרת בית הוא לא עוד סופר דחוק והמוני, זהו מתחם קניות קולינרי שמעניק חווית קנייה ייחודית של מוצרים איכותיים ובמחירים שווים לכל כיס. כשמגיעים למקום מתחשק להיות שם כמה שעות, ליהנות מאווירת הקיבוץ, מהירוק שמסביב, המיקום המצוין, השירות ומגוון המוצרים מרשים בין אם זה בשר מובחר, דגים טריים, מחלקת יינות איכותיים, מחלקת בריאות עם מוצרים ללא סוכר וגלוטן, ואף שמן זית כתית תוצרת בית, ממטעי הזיתים של לוחמי הגטאות.
איכות יוצאת דופן במחלקת הבשר
"אנחנו מביאים דברים מאוד מיוחדים, בהחלט שווה לבוא להיחשף ולטעום", אומר מנהל המתחם אבי קבלה ומפרט, "אנחנו משווקים את מוצרי חברת נברסקה הידועה בבשר העסיסי אך לא שמן מידי שלה, יש לנו בשר צרפתי (שרולה) שהוא מאוד מעודן ובקר ישראלי מגידול מקומי של מרעה גולן, מדובר בעגלים מובחרים שיש מעקב אחר תהליך גידולם מהיום שנולדו ועד לשחיטתם, עגלים מובחרים אלה ניזונים ממרעה טבעי בגולן וממזון איכותי ואורגני. זהו בקר שמאכילים אותו במזון  מאוד בריא ומזין, מה שתורם מאוד לאיכות הבשר, למרקם ולצבע שלו".

הבשר והדגים בתוצרת בית הם סימן ההיכר לאיכות וטריות. במחלקת הדגים הידועה במבחר דגי הים שלה תמצאו גם מגוון של דגי בריכות, דגים חיים וטריים אשר נקנים בנמל הדיג ממש כשהאוניות שדגו אותם מגיעות לנמל. "את מה שירד מהים אני מקבל ישר לפה, שיא של טריות, אנחנו גם מספקים דגים בקירור מסודר למסעדות מובילות באזור", מוסיף קבלה.
קולינריה, זה הקונספט של תוצרת בית וזה ניכר בכל, מהמוצר ועד השירות שניתן על ידי עובדים מקצועיים, מאירי פנים ובעלי ידע עצום בתחומם. מחלקת הפירות והירקות במקום עשירה ביותר, מדובר במוצרי פרמיום עסיסיים ביותר ומלאים במיץ פרי, כל סוגי הפרי הנם בגודל אחיד, למשל אגס או תפוח בעלי גודל מינימלי של 6.5 או 7 למי שמבין בתחום. (תמורה מלאה עבור הכסף) ירקות כמו: עגבנייה או מלפפון שמחזיקים במקרר הביתי למעלה מחמישה ימים כשהם עדין חזקים ואיכותיים ולא הופכים רכים ומימיים, במקום יש מגוון גדול מאוד של עשבי תיבול, ירקות שורש, נבטים וסוגי פטריות שונים, סדרה איכותית של קישים ולזניות בטעמים כמו אגוזים, שקדים פטריות וצ'ילי, דברים שניתן למצוא רק כאן.
מחלקת ירקות שלא תמצאו באף מקום אחר
בנוסף למחלקת הדגים, והקצביה המאוד ייחודיים, ישנה פינת האפייה בסופר המושכת אליה אנשים מכל הצפון, מחיפה ועד עכו נהריה וכרמיאל שבאים לרכוש את מגוון לחמי המחמצת או הפוקצ'ות במגוון טעמים הנאפים במקום. "אנחנו מוכרים קרוב ל-2000 לחמים בחודש, הכל נאפה חם וטרי במקום, שום דבר לא נקנה", אומר קבלה, "יש לנו מותג שנקרא יעלי, על שם בת הקיבוץ שנחשבת לשף קונדיטורית מאוד ידועה, אנשים באים לכאן במיוחד לחפש את העוגות והקראנצ'ים של יעלי כי ניתן להשיג את זה רק פה; עוגות, עוגיות או עוגות פסים, פשטידות גבינה, פטריות וירקות בשילובים מאוד מעניינים".
הקיבוץ שהביא לעולם את מוצרי טבעול המיתולוגים – שגם אותם אפשר למצוא כאן במחירים מוזלים– מביא כעת שמן זית כתית המיוצר בכבישה קרה וברמת חומציות נמוכה, תוצרת בית של קיבוץ לוחמי הגטאות. זהו שמן הזית אולי האיכותי ביותר, העשוי משני זני זית מובחרים. כעת הוא ניתן לרכישה באריזות של חמישה או שני ליטר בשלב הראשון, כשבהמשך הוא צפוי לצאת גם באריזות קטנות יותר.
תוצרת בית ממוקמת  בכניסה לקיבוץ לוחמי הגטאות, כשמצד אחד הסופר נושק לכביש הראשי נהריה חיפה, אבל מצד שני הוא מוקף ירוק ואוויר נקי. שילוב מנצח שמזמין אנשים לשבת לשתות קפה ולטעום משהו, לפני או אחרי הקניה. בימים אילו מוקם בית קפה ייחודי ומיוחד צמוד למתחם תוצרת בית בצל עצי החורש הצמוד למקום, ובו ניתן ליהנות מקפה ארומטי, ממבחר סנדוויצ'ים, מוצרי מאפה איכותיים,
ובקרוב מאוד פיצות משפחתיות, ואישיות, במבחר טעמים, ובמחירים נוחים לכולם.
זהו בית קפה קסום בטבע, שבו אפשר להתרווח בפינות ישיבה קסומות, לשתות ולאכול פיצות חמימות, או כריכים מג'בטות טריות שנאפות במקום ופשוט לנקות את הראש, גם אם זה בין הקניות לעבודה או לבית. בתוצרת בית ניתן להשיג גבינות, יוגורטים ומעדנים של מחלבות בוטיק מהאזור. חובה לעצור גם במחלקת היינות שכוללת יינות בוטיק איכותיים, מייצור מקומי או מיובא.
בתוצרת בית מחבקים באהבה גדולה את חיילי/לות צה"ל ומעניקים להם ל-5% הנחה.
סופר תוצרת בית, בכניסה לקיבוץ לוחמי הגטאות
שעות פתיחה: ראשון – חמישי 7:00-20:00. שישי 7:00-14:00

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות