fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את הגינות הכי יפות בכרמיאל

לרגל ט"ו בשבט, הגנן הכרמיאלי, שימי אמויאל משתף בתמונת ירוקות
הגינות של שימי- הגינות היפות בכרמיאל
הגינות של שימי- הגינות היפות בכרמיאל
שימי אמויאל. צילום: יקיר ברבי
שימי אמויאל. צילום: יקיר ברבי

הגנן הכרמיאלי, שימי אמויאל משתף בתמונות של הגינות היפות בכרמיאל.

אמויאל, בן 41, נשוי לאורטל ואב לעומר (13), שקד (11) ושוהם (5), הבעלים של חברת גינון ותיקה הנושאת את שמו, גנן בעל תעודות התמחות רבות ואהבה מרגשת לטבע ולצומח. שימי גוזם מומחה מטעם משרד החקלאות, עוסק בגינון נוי, טיפול במזיקים והגנת הצומח. "יש גינה שאני מאוד מחובר אליה, עם עצים שנטעתי בט"ו בשבט, לפני כמה שנים. אני נהנה מהפירות שלהם יחד עם הלקוחות. כשאתה נוטע עץ, הפירות שלו יותר טעימים".

שימי, שמתמחה בהקמת גינות, מספר שאהבתו לצומח הביאה גם לבחירה בשם 'שקד' לביתו. "אני מחובר לעצים אלון ושקד, יש בהם המון שימושים – גם מבחינת הצל, העצה, הפרי והיופי שלהם".

שימי מחובר רגשית לעולם הצומח. הוא מספר על עוד ועוד צמחים, על היתרונות שלהם: "אחד מסימני ההיכר שלי זה ורדים, בכל גינה שאני מקים יש ורד מעוצב. הוורדים כל השנה ירוקים, יש להם גלי פריחה לכל אורך השנה".

כגנן, שימי נהנה מאוד ללמוד (על כך יעידו עשרות התעודות שבידיו). בשנה האחרונה בוער בו הצורך להעביר את הידע שלו לדורות הבאים, כך החליט להצטרף לצוות המדריכים של הגן הבוטני בירושלים. "המטרה שלי היא להכשיר דור חדש של גננים".

גינות שהקים שימי אמויאל
גינות שהקים שימי אמויאל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות