fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ימי גיבוש, הרצאות ואירועים שנתיים עושים בקאנטרי גן עברון

חשבו לרגע על אירוע מושלם, אירוח מחבק שיפיק קריאות התפעלות וייתן למשתתפים ולכם גיבוש מושלם וחוויתי במתחם מרהיב ומרענן עם שירותים משלימים. אירוע כזה שיגרום לאורחים שלכם להישאר עוד ועוד. בקאנטרי גן עברון - תגלו את המרחב הקסום לאירוע השנה.
בריכת קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ
קאנטרי גן עברון מהווה מתחם מושלם לאירועים וכולל בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי מפנק, סאונה יבשה ורטובה, כרי דשא מרהיבים, טיפולי ספא מטפחים מגרשי טניס רחבים, שולחנות, וחדר כושר מקצועי.
קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

קחו לכם יום כיף לחברי מושב או יום גיבוש לצוות – אירוע שכזה ייחקק בזיכרון חי ומלהיב במיוחד בקאנטרי עברון, מרחבי הקאנטרי המטופח נותנים את האווירה הכיפית: בריכה מרהיבה, מתקני הכושר אטרקטיביים, הספא המפנק, האירוח האדיב ובעיקר, המקום המטופח עם המדשאות הירוקות – ייתנו לחברים את יום הכיף המושלם.

קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

או יום משפחה למשל, אין כמו יום גיבוש כדי למצות את ההווי המשפחתי האכפתי והאוהב: השולחנות בכרי הדשא לשיחות הקטנות, הקרירות הנעימה עם בריכה, למשחקי חברה מלהיבים, ומתקני הכושר המעולים. כי אתנו יום המשפחה שלכם ימריא לפסגות חדשות ומלהיבות.

קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

חשבתם על יום הורים?

יום הורים, הוא מפגש חברתי אמיתי, עם נושאים שמעניינים רק אתכם. אז שלא תוסיפו לזה פנאן? כי אם אתם מנהלים את ועד ההורים בבית הספר, בגן או בתיכון, זה הזמן לארגן חיי תרבות, גם לכם.

ארגנו מפגשי חוגים באזור נהריה – בקאנטרי גן עברון, או יזמו יום הורים כיפי: שבו במדשאות המרהיבות שלנו, קפצו לבריכה, תיהנו מהספא, מהג'קוזי ועל כרי הדשא הזמינו הרצאה מרתקת, נהלו דיון פורה, ובעיקר וגלו חברים חדשים כמוכם.

קאנטרי גן עברון פתוח 7 ימים בשבוע!
לפרטים נוספים והרשמה היכנסו לאתר – לחצו כאן!
או בטלפון: 04-9857999

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות