fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במכללה האקדמית גליל מערבי מכינים אתכם לעולם העבודה החדש

במכללה האקדמית גליל מערבי יתקיים יום פתוח ב-10.3.22 במתכונת היברידית ברוח התקופה, המכללה מזמינה מתעניינים בלימודים להגיע לייעוץ פרונטלי פיזית למכללה, לפגוש את כל בעלי התפקידים, ראשי חוגים, נציגי דיקנט הסטודנטים, יועצי החוגים והמכינות, אגודת הסטודנטים, וכמובן לסייר ולהכיר את הקמפוס. מי שיעדיף לקבל ייעוץ מרחוק יוכל לעשות זאת באמצעות זום או בשיחת טלפון, בכל שעה של היום הפתוח - בבוקר או בערב –  כדי שכל אחד ימצא חלון זמן שנוח ומתאים לו לקבלת מענה.
המכללה האקדמית גליל מערבי | צילום ליאור אביטן

הקורונה הביאה עימה מימד חדש של נגישות ויעילות במתן שירות, והדור הצעיר של היום דורש זאת.  במכללה דוגלים ביחס אישי ומכיל, מרגע הייעוץ ועד לסיום התואר וזה בא לידי ביטוי, בין היתר, ברצון לבוא לקראת המתעניינים בלימודים בהתאמה אישית של פגישות ייעוץ הלימודים – אם זה אונליין בשיחה טלפונית, פגישה בזום או מפגש פרונטאלי. וכך כל מי שמתעניין יכול להיפגש בקלות ובמהירות עם בעל התפקיד המתאים לשיחת הייעוץ.

במכללה מציעים מגוון מלגות לסטודנטים, במסגרת היום הפתוח הנרשמים לתואר ראשון, שני או מכינות ייהנו ממלגה בגובה 500 שקלים.

בנוסף, במכללה מציעים למשל מלגות סיוע בסכומים גבוהים תמורת מעורבות חברתית. מלבד זאת, במסגרת חוק חיילים משוחררים סטודנטים הלומדים במכללות בפריפריה, ושרתו בצבא, או בשירות לאומי עד חמש שנים אחורה, זכאים לשנת לימודים ראשונה חינם שלא ע"ח הפיקדון.

יום פתוח במכללה האקדמית גליל מערבי | צילום: באדיבות המכללה
יום פתוח במכללה האקדמית גליל מערבי | צילום: באדיבות המכללה

יום פתוח ב-10.3.22 – למידע ופרטים נוספים חייגו 9513* או הקליקו >> כאן <<

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות