fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחייה: אחות במרכז הרפואי לגליל, כיכבה באליפות אירופה

רותי ויינר (43), אחות במרכז הרפואי לגליל בנהריה, קטפה 6 מדליות באליפות אירופה למאסטרס (ותיקים)
האחות הגדולה. ויינר עם המדליות

רותי ויינר (43), אחות במרכז הרפואי לגליל בנהריה ושחיינית מאסטרס (ותיקים), רשמה הישג מצוין כשזכתה ב-6 מדליות באליפות אירופה למאסטרס שנערכה בעיר טורינו שבאיטליה.

בקטגוריית גילאי 44-40, (4 מדליות זהב, מדליית כסף ומדליית ארד),

ויינר, תושבת נהריה, ואם לילדה בת 12 במשפחה חד-הורית, התמודדה בקטגורית גילאי 40-44 וקטפה 4 מדליות זהב, מדליית כסף אחת ומדליית ארד אחת.

ויינר, אחות במרכז לרפואה דחופה (חדר המיון) במרכז הרפואי לגליל בנהריה מזה 15 שנה, הייתה בעבר אלופת הארץ במשחי הפרפר, ובשנים האחרונות גם במשחי מים פתוחים בים, למרחקים ארוכים. באליפות אירופה האחרונה היא זכתה במדליית זהב במקצים ל-50 מ' 100 מ' ו-200 מ' פרפר וב-800 מ' חתירה, במדליית כסף במשחה השליחים 50 מ' כפול 4 מעורב ובמדליית ארד ב-100 מ' חתירה. במשחה ל-100 מ' פרפר היא אף שברה את שיא ישראל לגילאי 44-40.

יצוין, כי מדובר באליפות אירופה השלישית בה משתתפת ויינר, כאשר באליפות אירופה הראשונה בה השתתפה, בשנת 2015, היא זכתה ב-3 מדליות (2 מדליות זהב ומדליית כסף). באליפות אירופה הקודמת, היא לא עלתה על הפודיום, למרות ששברה את השיא הישראלי בקטגוריה שלה במשחה ל-100 מ' פרפר. בנוסף, היא השתתפה באולימפיאדת המאסטרס בשנת 2013, אז זכתה במדליית זהב ב-100 מ' ו-200 מ' פרפר ובמדליית ארד ב-50 מ' פרפר.

ויינר: "מצד אחד, ההישג שלי הפתיע גם אותי, כי באליפות אירופה הקודמת לא הצלחתי להביא מדליות. מצד שני, אני עורכת אימונים מסודרים בתמיכת אגודת השחייה מכבי נהריה ומקבלת המון תמיכה מהבית וגם ממקום העבודה במרכז הרפואי, כך שהיו לי את כל התנאים להצליח. בסופו של דבר, הכל צריך להתחבר לכמה עשרות שניות של חדות, ריכוז ומצוינות, כשמסביב הרבה מאוד לחץ. אני מרגישה סיפוק רב על כך שהצלחתי לעשות זאת".

מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום, בירך את ויינר ואמר: "פעילות גופנית חשובה לבריאות הגוף והנפש. אני גאה באנשים כמו רותי ויינר, שממשיכים לאתגר את עצמם וגם להצליח".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות