fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק רבע: הפועל עכו הפסידה ברבע גמר גביע הטוטו

הפועל עכו סיימה את גביע הטוטו במקום השביעי אחרי הפסד חוץ להפועל אשקלון (6:5 בפנדלים), ואחרי שוויון, 1:1, בתום 90 דקות והארכה. למרות ההפסד, בעכו מעודדים
שער שוויון שלא הספיק. עלא ג'עפר מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו סיימה את מפעל גביע הטוטו במקום השביעי, לאחר שהפסידה בשלב רבע הגמר במשחק חוץ להפועל אשקלון, 6:5, בפנדלים (אחרי שוויון בתום 90 דקות והארכה, 1:1).

היה זה משחק רשמי ראשון בו עמד המאמן אלי כהן על הקווים, שגם זכה לראות את קבוצתו בסגל מלא, לאחר שהקבוצה אושרה על ידי הבקרה התקציבית.

השוער אופק אנטמן, שהיה טוב בשלושת משחקי גביע הטוטו, המשיך לקבל קרדיט ופתח בהרכב. החלוץ והיב חביבאללה, מתח את השריר כבר בדקות הראשונות של המשחק, ונאלץ לצאת בשלב מוקדם מאוד של המשחק.

הפועל עכו נקלעה לפיגור בדקה ה-32, אבל הצליחה להשוות בדקה ה-69. דייגו ניקולאייבסקי הכניס כדור לעומק הרחבה והמגן עלא ג'עפר, הגיח מאחור ובעט כדור מדויק לרשת, 1:1.

עד לסיום 90 הדקות וגם בהארכה לא הובקעו שערים והקבוצות התייצבו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. עלא ג'עפר, דייגו ניקולאייבסקי, רז טוויזר, איתי מורנו וירין שרעבי דייקו, אך גל בראל, בבעיטה האחרונה, פישל כשבעט כדור חלש למרכז השער והשוער האורח הציל.

למרות ההפסד, בעכו היו מרוצים מהיכולת הקבוצתית.

ביום חמישי הבא (22 באוגוסט) תפתח הליגה, כשהפועל עכו תתארח במגרש בלוד אצל העולה החדשה, מ. כ. כפר קאסם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות