fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי אמית כרמיאל למען החיילים

עם צאת החג והיוודע הבשורות הקשות מהמלחמה בדרום הארץ, החליטו תלמידי ותלמידות אמית כרמיאל להתגייס למערכה למען חיילי צה''ל ולהרים את החוסן הלאומי.
תלמידי אמית כרמיאל למען החיילים | צילום: דוברות אמית

עם צאת החג והיוודע הבשורות הקשות מהמלחמה בדרום הארץ, החליטו תלמידי ותלמידות אמית כרמיאל להתגייס למערכה למען חיילי צה"ל ולהרים את החוסן הלאומי.

מאז תחילת השבוע אספו התלמידים ציוד ומזון לחיילי צה"ל, שינעו ציוד לבסיסים, חילקו אוכל, סנדוויצים ומגשי פיצה לחיילים, הכינו מארזים ושלטי חיזוק וכן פינו וניקו מקלטים ברחבי העיר כרמיאל.

שלו ג'רבי, תלמיד כיתה ט' שיתף: "החלטנו שצריכים לעשות משהו לטובת עם ישראל. אמא בשלה אוכל ואבא ואני נסענו לחלק לחיילים את האוכל. הרגשתי שאני משמח את האנשים ששומרים עליי ומצליח לעלות להם חיוך בתקופה הזאת".

גאי דקל, מנהל אמית כרמיאל: "אנחנו מתפללים להצלחת עם ישראל, להצלחה החיילים מתוך אמונה בה' ובצדקת הדרך שלנו. אנחנו מעודדים עשייה חברתית משמעותית של נתינה ושותפות לחיזוק הלכידות החברתית. כל הכבוד לתלמידים ולצוות, עם ישראל חי!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות