fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער נהרייני מצייר עתיד: קיר גרפיטי חדש נצבע בנהריה

קיר גרפיטי חדש נצבע השבוע בנהריה כחלק ממיזם משותף לעירייה, לבנק הפועלים ולעמותת 'אג'נדות' בהובלת ושיתוף מועצת הנוער העירונית
קיר גרפיטי חדש נצבע בנהריה | צילומים: מיקי אלקובי ועיריית נהריה

מיזם קהילתי מיוחד של נציגי מועצת הנוער של נהריה, יחד עם אמן הגרפיטי המוכשר והמוכר ארד לוי ומתנדבים, עובדי בנק הפועלים וארגון 'אג'נדות' התקיים השבוע בעיר נהריה.

קיר גרפיטי חדש נצבע בנהריה | צילומים: מיקי אלקובי ועיריית נהריה

המתנדבים עמלו יחד עם האמן וציירו במהלך יום שלם קיר גרפיטי מרשים בצומת הרחובות ישורון ורייצ'ק שבמרכז העיר נהריה וכולו סמלים מוכרים המייצגים את העיר נהריה ומזוהים עמה.

מלחמת 'חרבות ברזל' השפיעה רבות על בני הנוער בישראל. ארגון אג'נדות פנה לעיריית נהריה ולרשויות נוספות בהצעה לקדם מיזם חינוכי לקהילה בשילוב מתנדבים מקרב בני הנוער ורתם את בנק הפועלים ואת האמן ארד לוי להוציא לפועל את הרעיון. בקיר הגרפיטי בנהריה ניתן לזהות סממנים מקוריים המזוהים עם העיר בין היתר: מגדל המים, פינגווין, חוף הים, מיצג הסירה שבכניסה לעיר, גשר 'מיתרי עד' ועוד. בעיריית נהריה מזמינים את העוברים והשבים להגיע ולהתרשם.

קיר גרפיטי חדש נצבע בנהריה | צילומים: מיקי אלקובי ועיריית נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות