fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית במזרעה: "מאהר ספיה הרוקח הכי שירותי, נחמד ומקצועי"

לקוחות ממליצים והפעם עובד ניר, תושב שבי ציון, חבר בקופת חולים כללית אשר משתמש בשירותי הקופה בכפר מזרעה שמעבר לכביש. "מאהר מכיר את כל לקוחותיו, בשם ובמרשם. כל לקוח מקבל את מיטב הייעוץ לכל תרופה. שירותי, נחמד ומקצועי".
מאהר ספיה רוקח קופת חולים כללית במזרעה | צילום: עובד ניר

עובד ניר (76) תושב ותיק בשבי ציון מספר לנו הבוקר: "שמי עובד ניר, ואני תושב שבי ציון, ואני גם חבר בקופת חולים כללית, וככזה, אני משתמש בשירותי הקופה בכפר מזרעה.

מזה שנים, תושבי שבי ציון, נהנים לעבור את הכביש ולהשתמש בכל מה שמזרעה יודעת להציע לנו, פייסל הגדול, שירותי הדואר בניהולה של הגברת ע'דבאן, ובעיקר בשירותו של מאהר ספיה, הרוקח הכי שירותי, נחמד ומקצועי שיש…..המשמש כרוקח בבית המרקחת של קופת חולים כללית במזרעה.

מאהר מכיר את כל לקוחותיו, בשם ובמרשם. כל לקוח מקבל את מיטב הייעוץ לכל תרופה, ואם חלילה הגעת בלי מרשם, הוא יודע לגייס את הרופא המקומי, שיושב בחדרו בקופת החולים

על מנת שלא תצא בידיים ריקות. אנו תושבי שבי ציון משתמשים בשירותי מזה שנים, ולמרות שמזרעה גדלה, וגם שבי ציון, הבקיאות שלו בהכרת התרופות והלקוחות, גורמת לכך שהתור נגמר בדקות. תודה לך מאהר ממני ורבים כמוני."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות