fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדוגמנית בר רפאלי למען שירה איסקוב

הדוגמנית בר רפאלי העלתה בחשבון האינסטגרם שלה לשלושה מיליון העוקבים שלה תמונה של איסקוב והכתירה אותה: "אשת העשור, את כלת פרס העולם מבחינתי"
שירה איסקוב צילום: מתוך עובדה קשת 12 | בר רפאלי, צילום: אייל נבו
שירה איסקוב צילום: מתוך עובדה קשת 12 | בר רפאלי, צילום: אייל נבו

שירה איסקוב התייצבה אתמול (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כדי להעיד במשפטו של אביעד משה, שניסה לרצוח אותה כשהיו נשואים. משה נמצא באולם ושומע את העדות, לאחר שביום חמישי דחה בית המשפט את בקשתו שלא להתייצב לדיון בשל מגפת הקורונה.

איסקוב עלתה לדוכן העדים והפרקליטה השמיעה את ההקלטה הקשה מהטלפון הנייד שלה המתעדת את ניסיון הרצח. משה ואיסקוב השפילו את מבטיהם בזמן השמעת ההקלטה. לאחר מכן החלה איסקוב לתאר את השתלשלות האירועים: "זה היה אחרי שאמרתי לו שאני נוסעת לצפון להורים שלי לחג. אחרי חילופי מילים בינינו. אמרתי שאני לא יכולה להישאר יותר איתו. עשרה ימים לפני המקרה עברתי גרידה. היה לי קשה להתמודד עם האובדן של העובר. האובדן קרה אחרי שאביעד כעס עליי וצעק עליי. אני כעסתי וצעקתי בחזרה. אחרי זה היו לי כאבים חזקים בבטן ונפלתי לרצפה".

מי שקראה את הדברים היתה הדוגמנית בר רפאלי, שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה לשלושה מיליון העוקבים שלה: "שירה את מלכה, את גיבורת על, את אמיצה, את חכמה, את יפהפיה, את אשת השנה, אשת העשור, את כלת פרס העולם מבחינתי"

צילום מהאינסטגרם של בר רפאלי
צילום מהאינסטגרם של בר רפאלי

 

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות