fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קטטה אלימה בסניף ארומה כרמיאל

הוגשה תלונה במשטרת כרמיאל, בין היתר, על ידי סניף ארומה שגם דאג להעביר באמצעות נציגיו את סרטון האירוע
ארומה כרמיאל צילום: אלכס הובר
ארומה כרמיאל צילום: אלכס הובר

קטטה אלימה בסניף ארומה כרמיאל

ביום חמישי האחרון, בשעות הלילה, כאשר מרכז הקניות ביג בכרמיאל הומה אדם, ישבו שני תושבי הכפר נחף בסניף ארומה במקום. הסניף היה מלא אותו זמן, בין היתר בילדים שבילו בחופשת הקיץ עם הוריהם. בשלב מסוים התפתח דין ודברים בין השניים, הרוחות התלהטו, כשהרקע לדברים הוא הבחירות שנערכו למועצה המקומית.

בהמשך, החלה בין השניים קטטה אלימה, שבה בין השאר הועף שולחן באוויר. החלה מהומה רבתי, לעיני הנוכחים ההמומים והמפוחדים במקום, עד אשר התערבו מספר גברים שהיו במקום והפרידו בין הניצים.

בהמשך לאירוע הוגשה תלונה במשטרת כרמיאל, בין היתר, על ידי סניף ארומה שגם דאג להעביר באמצעות נציגיו את סרטון האירוע.

עו"ד לירן אוחיון המייצג את אחד הניצים מסר: "משטרת כרמיאל, יש לציין לטובה, חקרה ביעילות ומהירות את המקרה והגיעה תוך שעות ספורות לאנשים המופיעים בסרטון תוך שהיא עוצרת את אחד המעורבים, תושב הכפר נחף, ומחליטה להביאו לבית המשפט בחיפה להארכת מעצר, ממש לפני כניסת השבת, תוך שהיא מבקשת להאריך את מעצרו בחמישה ימים".

עו"ד אוחיון שנתבקש לייצג את החשוד עתר לבית משפט השלום בחיפה, אשר לאחר דיון החליט לאמץ את עתירתו והורה על שחרורו בתנאי הרחקה מהכפר למשך שבעה ימים.

עו"ד מסר בתגובה לבלינקר: "מדובר בבחור בשנות ה-50 לחייו. נורמטיבי לחלוטין וללא עבר פלילי, שהיה חבר מועצה תקופה ארוכה, תפקיד התנדבותי. אב לארבעה ילדים קטנים. בנסיבות העניין, אני מברך את בית המשפט שלא התפתה לאמץ את בקשת המשטרה להאריך את המעצר בעילה של שיבוש החקירה ואימץ את עמדתי כי ניתן להשלים את החקירה כשהחשוד משוחרר. בטח בשים לב לכך שבתוצאה הסופית, גם אם נגרם נזק, הוא רק לרכוש והנזק מינורי. בנוסף וחשוב יותר, בית המשפט נתן משקל לעובדה שהצדדים כבר התפייסו עד הגעת החשוד לדיון, כך שלא היה צורך ליצור קרע ביחסיהם מחדש".

דוברות המשטרה (גליל): כתוצאה מהקטטה, נגרם נזק קל לרכוש. לא היו נפגעים באירוע. שוטרים הוזעקו למקום והחלו באיסוף הממצאים בזירת האירוע ופתחו בחקירה. החשודים ייחקרו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות