fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קו פתוח של אגודת ניצן

אגודת ניצן מפעילה קו פתוח מיוחד להורים, ילדים ובני נוער, סבתות וסבים וכל מי שמרגיש צורך לשוחח
דר מלי דנינו צילום סיגל איילנד
דר מלי דנינו צילום סיגל איילנד

אגודת ניצן פתחה החל מיום ראשון 15 במרץ 2020 קו פתוח מיוחד להורים, ילדים ובני נוער, סבתות וסבים וכל מי שמרגיש צורך לשוחח עם מערך היועצים שלהם – חינוכיים ופסיכולוגים.

מערך היועצים של אגודת ניצן כולל יועצים חינוכיים ופסיכולוגים, זמינים לשיחה בקו פתוח להורים, ילדים ובני נוער, סבתות וסבים עם וללא צרכים מיוחדים.

"ההישארות בבית של כולם ביחד היא הזדמנות לחיזוק הקשר בתוך המשפחה. חשוב מאד ליצור לילדים שגרה בתוך הבית: שעת השכמה קבועה, ארוחת עשר כמו בבית הספר, תפריט בריא כדי להימנע מיתר ממתקים וג'אנק פוד, קביעת שעות לימודים מוגדרות, שעות שינה מסודרות, וגם לא להפריז בשעות מסך, למרות הכל". מסבירה ד"ר מלי דנינו – מנכ"לית אגודת ניצן לאבחון וטיפול בלקויי למידה, קשב וריכוז.

בקו הפתוח שלהם ממתין לכל הורה בישראל צוות מקצועי של יועצות חינוכיות, פסיכולוגיות ומאמנות הורים.

זו ההזדמנות של ההורים ליצור איזון טוב יותר בין בית לקריירה. ליזום ישיבה קבועה סביב השולחן, לארוחה משותפת, לשיחה משותפת בה כל אחד יכול להביע את מחשבותיו ורגשותיו, לפעילות חברתית משותפת של בני המשפחה, פעילות גופנית שניתן לבצע בבית, וגם לתיאום המטלות ותחומי האחריות של כל אחד מבני הבית.

טלפון להתקשרות: 03-5372266-70 .

הקו יפעל בכל יום בין השעות 10:00-20:00

 

"<yoastmark

 

קראו עוד בחדשות צפון 1 גליל מערבי, כרמיאל-משגב!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות