fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ניסים לחיאני לא רוצה תרומות

ניסים לחיאני, בן 80, הוא הבעלים של המכולת המיתולוגית בעכו מזה 35 שנים, שרק רוצה להתפרנס בכבוד. מוזמנים להגיע ולרכוש
ניסים לחיאני במכולת צילום: אושרי כהן

ניסים לחיאני הוא קשיש בן 80, ומזה 35 שנה הוא הבעלים של חנות מכולת ברחוב משה שרת 12 בעכו, כולנו מודעים לעובדה שהמכולות הקטנות מפעם, מתקשות מול רשתות השיווק הגדולות ובמיוחד בתקופת סגר הקורונה וכתוצאה מכך חלק גדול מהן נסגרות.

אושרי כהן צלם ודמות ידועה בעכו, התבקש על ידי אחד מבני משפחתו של ניסים, לנסות ולסייע באמצעות הרשתות החברתיות. הוא צילם סרטון מרגש, העלה לפייסבוק "וקרע" את ליבם של רבים.

תנועת הקונים במכולת גדלה ואושרי שהתגייס למשימה מספר: "אני מקבל שיחות טלפון מאנשים טובים מכל קצות הארץ המעוניינים לתרום, אני רוכש בתרומות מוצרים אצל ניסים ומעביר לנזקקים, כך שהתרומה מסייעת למכירות במכולת ולנזקקים".

בימים האחרונים לאחר פרסום הסרטון, נערים הגרים בקרבת המכולת, התגייסו לסייע לניסים, שסובל גם משמיעה לקויה, בעבודות החנות בהתנדבות.

ניסים איבד לפני כחודש את אחיו מאשקלון שחלה בקורונה ונפטר והאפשרות להמשיך ולהחזיק את המכולת פתוחה, נותנת לו כוחות להמשיך, להרגיש חיוני ולהתפרנס בכבוד.

ניסים נמצא במכולת בין השעות 06.00 בבוקר ל- 13.00 בצהרים ומ-15.00 עד 17.00, מבקש שתבואו לקנות אצלו ותאפשרו לו להתפרנס, או כמו שהוא נוהג לומר: "לא רוצה תרומות, רוצה להתפרנס בכבוד".

ייתכן שהקניה במכולת של ניסים יקרה במספר שקלים, אבל הסולידריות והעזרה ההדדית ממלאת את ליבנו.

נתראה במכולת של ניסים לחיאני, רחוב משה שרת 12, עכו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות