fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להקת המחול הקיבוצית מציגה בגעתון: "רוקדים עם המלכה"

אירוע 'רוקדים עם המלכה' ייערך ביום שישי ה-27.5.22 החל מהשעה 10:30 בבוקר בקיבוץ געתון, ביתה של להקת המחול הקיבוצית והמקום שבו חיים, מתאמנים ויוצרים רקדנים מכל רחבי העולם.
רוקדים עם המלכה | צילום: גאל ואן לירדה

להקת המחול 'קיבוצית 2' מזמינה את הקהל להפשיל שרוולים להכין גרונות ולהצטרף לחגיגה סוחפת של תנועה, בירה וקולינריה, שתיערך בשיתוף מבשלת בירה מלכה.

ביום האירוע ייערכו במתחם פעילויות מגוונות, בהן סיור מודרך בשבילי כפר המחול, הצצה אל מאחורי הקלעים וצפייה בשגרת האימונים של הרקדנים וכן סיפור הקמתה של להקת המחול הקיבוצית – אחת מלהקות המחול העכשווי המובילות בארץ ובעולם. לאחר הסיור ייערך Let's Dance – מופע קצב בהשתתפות הקהל. במרכזו של מעגל אינטימי ועוטף יבצעו הרקדנים קטע מיצירותיו של רמי באר ויפתחו דיאלוג תנועתי שיהפוך לחגיגה ענקית של קצב ותנועה.

להקת המחול הקיבוצי בתנועה בטבע | צילום: סול אברון

בהמשך יעבור הקהל ל"סלון מלכה בתפן", מרחק כ-5 ד' נסיעה מגעתון, שם ייערך סיור הכולל טעימות והסברים על הבירה, תהליכי הייצור, חומרי הגלם וכן סיפור המקום. למעוניינים – ארוחת צהרים משותפת שהיא חגיגה קולינרית.

 

רוקדים ושותים | צילום: גאן ואן לירדה

הסיור נערך ברכבים פרטיים. ההשתתפות מגיל 18.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות