fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפורצים נשארים בחוץ ואתם מוגנים

חברת מחשבים EXTREME מראש פינה מתמחה בכל סוגי אמצעי המיגון האיכותיים ובשערים חשמליים במחירים הוגנים. מומלץ בחום
מחשבים אקסטרים | צילום: פרטי
מחשבים אקסטרים | צילום: פרטי

חברת מחשבים  EXTREME מראש פינה מתמחה בכל הקשור להתקנת אמצעי מיגון איכותיים לבית ולעסק. בחברה מתמחים בכל סוגי האזעקות, מצלמות אבטחה במעגל סגור, מערכות אינטרקום ובקרת כניסה, ובעיקר, מנועים לשערים.

החברה נפתחה לפני כשנה וחצי וכבר צברה מוניטין בקרב לקוחות רבים רחבי הארץ ובצפון בפרט הודות לשירות המהיר, היחס האישי, המחירים ההוגנים והכי חשוב, המקצועיות של יאסין בשדי, הבעלים.

אחת ההתמחויות של מחשבים EXTREME היא מנועים לשערים. לדברי יאסין, זה משהו שמאוד נדרש בתקופה האחרונה. "כאשר מתקינים מנוע חשמלי חשוב לדייק בהתקנה, חשוב להיות מקצועי, כבר קרה לי שהוזמנתי לתקן עבודות או להתקין מחדש מנועים, שעקב התקנה לקויה התקלקלו והייתי צריך להתקין מחדש, מה שעלה ללקוח הרבה מאוד כסף וחבל. בענייני מנועים אנחנו המומחים. אני עובד על פי הזמנה בכל הארץ ומגיע לכל מקום".

מחשבים אקסטרים | צילום: פרטי
מחשבים אקסטרים | צילום: פרטי

"מתוך ראייה כוללת ורצון להעניק ללקוחות פתרון מלא, אנחנו מציעים סל שלם של מוצרים, עם אחריות והבטחה לשירות מעולה וליווי שנמשך גם אחרי הקניה", מספר יאסין, "אני מחזיק את מערכות המיגון המתקדמות, שעושות שימוש במיטב הטכנולוגיות בתחום. אחרי כל התקנה הצוות ואני מבצעים בדיקות איכות, כך שהלקוחות שלי יודעים שהם בידיים טובות ומרגישים בטוחים".

יאסין יודע להתאים לכל בית פרטי, בית עסק או ארגון את אמצעי המיגון המתאים לו תוך התחשבות במבנה המקום, אופי, מידת המיגון הנדרשת והתקציב, כמובן. הוא בונה לכל לקוח חבילה אישית, מאוד מדויקת, המותאמת לצרכיו ולדרישותיו.

"אני מגיע לפגישה, מכיר את הלקוח, את האופי שלו ובהתאם לזה בונה לו הצעה שמתאימה לו. לא כל מערכת מתאימה לכל אחד. יש מי שתתאים לו אזעקה, יש מי שיותר בעניין של טלוויזיה במעגל סגור כדי שיוכל גם לראות מה קורה בעסק כשהוא לא נמצא ויש מי שיסתפק באינטרקום בדלת הכניסה".

יאסין גאה במוצרים שלו, הוא עובד עם החברות הטובות ביותר ולא מתפשר על הפרטים הקטנים. הלקוחות שלו נהנים מהשירות האמין שהוא מספק ולכן, ברגע שהם מתחילים לעבוד מולו, הם חוזרים אליו בכל פעם שהמערכת נדרשת לשדרוג או כאשר הם רוצים לייעל את מערכות המיגון שלהם באמצעים נוספים.

אז אם חשבתם שראיתם כבר הכל, למחשבים EXTREME יש תמיד מה לחדש לכם. התקשרו עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית וגם פגישת ייעוץ ללא עלות.

לפרטים: 054-7855546

פייסבוק: https://bit.ly/3b0ve3V

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות