fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחמט: רומן ירמקוב (12) מנהריה הוכתר לסגן אלוף ישראל

רומן ירמקוב, תלמיד כיתה ו' ושחמטאי צעיר במועדון השחמט של נהריה, הציג יכולת גבוהה במהלך האליפות והשיג מספר נקודות זהה למי שזכה בתואר אלוף ישראל
סגן אלוף ישראל, רומן ירמקוב עם הגביע צילום: באדיבות אולגה וולקוב

עוד הישג גדול למועדון השחמט של נהריה. רומן ירמקוב (12), חניך המועדון, סיים במקום השני באליפות הארץ בשח מהיר בקטגוריה עד גיל 12, והוכתר לסגן אלוף ישראל לשנת 2022.

המועדון הנהרייני, המנוהל על ידי אולגה וולקוב, שלח לאליפות 5 נציגים.

בקטגוריה בה התמודד ירמקוב, השתתפו 57 שחמטאים צעירים. ירמקוב צבר 5 נקודות ב-6 משחקים, וסיים את האליפות ללא אף הפסד, בדיוק כמו הזוכה במקום הראשון. מה שמנע מירמקוב את תואר אלוף ישראל היה שיטת החישוב הנהוגה בענף.

ירמקוב, עולה חדש מרוסיה, הוא תלמיד כיתה ו' בבית הספר ע"ש גולדה מאיר. את דרכו בשחמט החל עוד ברוסיה, אבל את ההתקדמות המשמעותית הוא רשם דווקא פה, במועדון המקומי בנהריה, במסגרת חוג השחמט אליו הצטרף עם הגיעו לישראל. מי שקלט את כישרונו היה המאמן אריאל טייב, שמטפח שחקנים צעירים ומצעיד אותם להצלחות בענף. אמו של רומן, יאנה, מספרת כי אחת הסיבות להחלטה להתגורר בנהריה, היה בזכות התרשמותה מהפעילות הענפה של מועדון השחמט בעיר.

מנהל המועדון אולגה וולקוב: "יש לנו רשת חוגים פעילה מאוד בניהול המרכז לצעירים והחברה למתנ"סים. בשנה האחרונה עשינו קפיצה משמעותית בהישגי מועדון השחמט, הרבה בזכות שיתוף הפעולה עם החברה למתנ"סים".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות