fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע לפתיחת עונת הכדורגל 20/21: האם הפועל עכו מוכנה?

שבוע ימים בלבד לפתיחת העונה, ובהפועל עכו ממשיכים בבנייה מחדש של סגל השחקנים, אחרי שיותר ממחציתם עזבו במהלך הקיץ. עד כה, בחנה הקבוצה כ-40 שחקנים. כמה מהם נשארו?
ממשיכים בהכנות. המאמן אלי כהן וצוותו

הפועל עכו (לאומית)

ביום שלישי קיימה הפועל עכו משחק הכנה ראשון לעונה הקרובה כשאירחה באצטדיונה הביתי את הפועל נוף הגליל. זה נגמר בהפסד, 2:0. במשחק שותפו לא מעט שחקנים שהגיעו להתרשמות, ביניהם השוער ראזי אבו חמדאן מקבוצת הנוער של מכבי נתניה, חנן ביטון מקבוצת הנוער של מכבי חיפה, דניאל חבה מנורדיה ירושלים (ליגה א'), בן בנימין ממכבי כפר קאסם, רועי רבינוביץ' ממכבי צור שלום (ליגה א'), אוראל חורב מהפועל אשקלון, מריק שמחייב ממכבי נווה שאנן חיפה (ליגה ב'), וגזהין הבטמו מהפועל הרצליה (ליגה א').

כבר עתה ניתן להבחין ששוב הפועל עכו הולכת לשנות את פניה מבחינת סגל השחקנים.

ביום חמישי האחרון קיימה הקבוצה משחק הכנה נוסף, כשאירחה את מ. ס. אשדוד מליגת העל (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון).

בסיום המשחק הזה אמור הצוות המקצועי בראשות המאמן אלי כהן, לצמצם את הסגל ולשחרר חלק מהשחקנים הנבחנים.

יש לציין, כי מבין כ-40 שחקנים שנבחנו בימים האחרונים, רק שלושה שחקנים הותירו רושם חיובי ככאלה שיכולים להשתלב בליגה הלאומית.

אחרי החתמתו של הקשר ערן ביטון לעונה נוספת, החתימה הקבוצה את הבלם הצעיר רז לוי, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, אך נדד בשנים האחרונות בקבוצות ליגה א', האחרונה שבהן היא מכבי קריית אתא.

הבלם איתן רצון, מבוקש בהפועל באר שבע מליגת העל. הבלם אף התאמן מספר ימים בשורות הקבוצה הדרומית ולהפועל עכו כבר הוגשה הצעה. כרגע, ישנו פער גדול בין הדרישה של הפועל עכו לשחרור לעומת מה שבאר שבע מציעה. השיחות בין הצדדים אמורים להמשיך בימים הקרובים ואם לא תהיה הסכמה, רצון יישאר בעכו. במידה וישוחרר, תצטרך עכו לחפש, שוב, בלם.

מנגד, גל העזיבה הגדול של שחקנים מהעונה האחרונה נמשך.

המגן השמאלי קובי מזרחי, נפרד גם הוא מהמועדון העכואי ואמר: "אני מודה להנהלת הקבוצה ולאוהדים על היחס המדהים ומאחל לקבוצה הצלחה".

בקבוצה הוחלט לשחרר את הקשר היפני טקויה מוריאמה. בקבוצה גם ישנה כוונה לצרף שני זרים נוספים כשבימים אלה בוחן המאמן אלי כהן, המלצות שקיבל מסוכני שחקנים לגבי שחקנים זרים.

השוער אופק אנטמן, ששהה בבידוד לאחר שחזר מחופשה פרטית ביוון, החל להתאמן.

המאמן אלי כהן, סיכם את שבוע האימונים הראשון כשאמר: "אנחנו רק בתחילת הדרך. הקבוצה עוברת שינוי גדול מבחינת סגל השחקנים, ואנחנו עדיין בשלבים של התרשמות. שחקנים באים, נבחנים ומי שמותיר עלינו רושם טוב, נשאר. מי שלא, משוחרר. אין לנו החתמות מפוצצות עם שמות. מבחינת שחקני חיזוק זרים, אנחנו מנהלים שיחות עם מספר סוכנים, ומשתדלים להתמקד בשחקנים שבאמת יהיו ברמה אחת מעל מה שיש לנו כיום ושבאמת יכולים לשדרג אותנו".

לפתיחת העונה (גביע הטוטו) נותר שבוע ימים בלבד, ובהפועל עכו רואים במפעל הזה לא יותר מאשר הכנה טובה לליגה.

גביע הטוטו תחילה

אם לא יהיו הגבלות חדשות, עונת 2020/21, אמורה להיפתח כבר בשבוע הבא עם משחקי גביע הטוטו. הפועל עכו שובצה לבית א' יחד עם מכבי אחי נצרת, הפועל נוף הגליל והעולה החדשה הפועל איכסל.

ההגרלה לא ממש היטיבה עם הפועל עכו שתפתח את גביע הטוטו בשני משחקי חוץ. המשחק הראשון (יום חמישי, 6 באוגוסט) יהיה בחוץ נגד הפועל נוף הגליל. המשחק השני (יום שני, 10 באוגוסט), יהיה גם הוא בחוץ, נגד אחי נצרת. במחזור השלישי והאחרון (יום חמישי, 13 באוגוסט) תארח הפועל עכו את הפועל איכסל. המתכונת בגביע הטוטו תהיה זהה לזו שהייתה בעונה שעברה. כלומר, הקבוצות יתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב אחד. הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעלה לשלב רבע הגמר.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות