fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשות הספורט העירונית בכרמיאל: מצדיעים למצטיינים

עיריית כרמיאל ורשות הספורט העירונית קיימו טקס הוקרה מרגש לאגודות ולספורטאים המצטיינים של שנת 2021. מנהל רשות הספורט אבי גיסברג: "מדובר בספורטאים שהביאו הרבה כבוד וגאווה לעיר כרמיאל ולתושביה"
גאים בכם. המצטיינים של כרמיאל צילום: רשות הספורט העירונית

רשות הספורט העירונית בכרמיאל, ערכה טקס מרגש על מצוינות לספורט ההישגי, במהלכו הוענקו תעודות הוקרה וגביעים למועדונים, קבוצות וספורטאים מכרמיאל שקצרו הישגים בשנת 2021/22.

מדובר במועדון לאומנויות לחימה – פאגסוס בראשות אוהד קורלנד, שעוסק בענף אגרוף תאילנדי; מועדון אגרוף קלאסי ותאילנדי בראשות שך המאמן יבגני סליזוב; מועדון אגרוף קלאסי בניהולו של ולרה חנוכייב; בית הספר לאומנויות לחימה והיאבקות בהובלת המאמן בוריס פודקשיק; מרכז מנזון – המרכז לג'אז, היפ הופ וברייקדנס בניהולם של טליה ויאריק מנזון; גלגולים – האקדמיה למצוינות בהתעמלות בניהולן של מעין מירקין וטל רונן – פז; בית הספר לספורט הישגי בקצר הצלחה בענפי הטניס שולחן והתעמלות אומנותית.

בטקס נכחו סגנית ראש עיריית כרמיאל ומחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דרוקר מן, ראש רשות הספורט העירונית בכרמיאל אבי גיסברג, מנהל אגף הספורט בעיריית כרמיאל סנדו בנג'ו ורכז מפעלות הספורט בכרמיאל ליעד אלמליח.

עו"ד אליסה דרוקר מן: "בספורט, כמו בחיים, צריך לנסות ולעשות את הכי טוב שאפשר. אני מאמינה במצוינות ואם נדע למצוא את הדרכים שבהם נצליח להביא את עצמנו לידי ביטוי בדרך האופטימלית, נוכל להגיע למצוינות. לאחר עונת תחרויות מוצלחת ביותר של ספורטאי אגודות הספורט ההישגי הכרמיאליות קיימנו את טקס המצטיינים המסורתי של רשות הספורט אותו הנחלתי מרגע כניסתי לתפקיד כמחזיקת תיק הספורט, בו הענקנו לספורטאים המוכשרים תעודות הצטיינות וגביעים, וכמובן ים של הוקרה על הישגיהם וייצוג העיר כרמיאל".

מנהל רשות הספורט אבי גיסברג, סיכם: "אנו מברכים את הספורטאים על ההישגים הרבים שהביאו לעיר הרבה כבוד. רשות הספורט תמשיך לתמוך ולסייע ככל שניתן במועדונים, בקבוצות ובספורטאים אשר מייצגים את כרמיאל ונעניק להם את כל התמיכה הנדרשת כדי שימשיכו לשאוף להצלחות ולמצוינות".

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות