fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיקבוקסינג: דניז סרבריאנקוב (12) זכתה בתואר אלוף האלופים בתחרות גביע אירופה

הישגים מצוינים לנבחרת ישראל בתחרות גביע אירופה שהתקיימה בקרואטיה. דניז סרבריאנקוב (12) ממעלות, חניכתו של המאמן דוד רמון, זכתה בתואר אלוף האלופים לצד ארבעה זכיות נוספות במדליות זהב בקטגוריות השונות.
האלופה. המאמן דוד רמון עם חניכתו, דניז סרבריאנקוב, על הפודיום צילום: באדיבות דוד רמון

לוחמת הקיקבוקסינג דניז סרבריאנקוב (12) ממעלות, רשמה הישג ענק בתחרות גביע אירופה שנערכה בקרואטיה, כשקטפה 4 מדליות זהב בקטגוריות שונות.

סרבריאנקוב, חניכתו של המאמן דוד רמון, ממעלות, הפגינה יכולות גבוהות והרשימה כשניצחה בכל 12 הקרבות ובכל ארבעת הקטגוריות בהן התחרתה.

בנוסף, זכתה סרבריאנקוב בגביע מיוחד, אלוף האלופים.

בתחרות השתתפו 21 מדינות, בהן ישראל. המשלחת הישראלית, בראשות המאמן הבכיר ובעל תג שיפוט בינלאומי דוד רמון, כללה 40 ספורטאים, 13 מאמנים ו-10 אנשי סגל.

הנבחרת הישראלית חזרה עם שלל מדליות: 40 בסך הכל, 15 מהם מזהב. כמו כן, ארבעה מחבריה זכו במקומות הראשונים והוכתרו כאלופים בקטגוריות בהם התחרו ועוד 10 גביעים של אלוף האלופים.

רמון: "הייתה לנו תחרות מוצלחת ביותר עם הישגים מרשימים. אנו גאים בעובדה שהנבחרת הישראלית כללה את מרקם המגזרים שחיים בישראל: יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים. היינו כמו משפחה אחת גדולה עם תמיכה אחד לשני, כבוד, פרגון ועזרה הדדית".

על הצלחתה הפנומנלית של דניז סרבריאנקוב, אמר רמון: "דניז נלחמה כמו לביאה אמיתית. למרות רצף הקרבות והעייפות הרבה היא לא ויתרה לרגע אחד והמשיכה להילחם עד הניצחון. לצד כישרונה המיוחד דניז גם הוכיחה בגרות מנטלית חזקה. אנו מאוד גאים בה ובהישגיה".

רמון גם זכה לתעודת הערכה מיוחדת מטעם התאחדות הקיקבוקסינג העולמית, על פועלו לקידום הענף.

 

האלופה. המאמן דוד רמון עם חניכתו, דניז סרבריאנקוב, על הפודיום | צילום: באדיבות דוד רמון

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות