fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיף: קבוצת הנשים של מעלות זכתה במקום הראשון באליפות ישראל

קבוצת הנשים עם הסייפות: אדל בוגדנוב, אלכסנדרה קרביץ, ניקול פייגין ואנה לונדון, הוכתרה לאלופת ישראל לשנת 2021. קבוצת הגברים העפילה גם היא לגמר, אך נוצחה והתנחמה במקום השני
בטופ. המאמן יעקב פרדמן (במרכז) עם נבחרות הגברים והנשים | צילום: עידן כפיר

 עוד הישג למועדון הסיף מכבי מעלות: מקום ראשון בתחרות הקבוצתית לנשים באליפות ישראל לשנת 2021. הסייפות: אדל בוגדנוב, אלכסנדרה קרביץ, ניקול פייגין ואנה לונדון, הפגינה יכולות מצוינות החל מקרב הפתיחה ועד למפגש הגמר. קבוצת הגברים, עם הסייפים: דב וילנסקי, רועי לייקינד, סער חנינא ויונתן כהן, העפילה לגמר, אך נוצחה והתנחמה במקום השני.

גם בקטגוריה האישית רשמו סייפי מעלות הצלחה. בקרב הנשים, אדל בוגדנוב סיימה במקום השני, בעוד שתי חברותיה לאגודה, אלכסנדרה קרביץ וניקול פייגין הגיעו למקום השלישי. בקרב הגברים, יונתן כהן סיים במקום השלישי.

מנהל עמותת הספורט העירונית עידן כפיר, ציין כי מדובר בהישג יוצא דופן שכן כל הסייפים והסייפות שייצגו את מעלות באליפות הם בגילאי נוער. כפיר גם בירך את הסייפות והסייפים על ההישג ושיבח את המאמן יעקב פרדמן, על עבודתו המקצועית המעולה.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות