fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיף: המהפך של ליאם חביב בדרך לזכייה במדליית זהב

הסיף ליאם חביב מהפועל עכו כבר היה בדרך להדחה בשלב רבע גמר לקדטים בתחרות ארצית, אבל התעלות ברגעי ההכרעה הובילה למהפך ולזכייה במדליית זהב. המאמן מאור חטואל: "אצל ליאם, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר"
לא נשבר. ליאם חביב חוגג את זכייתו במדליית זהב עם המאמן מאור חטואל צילום: באדיבות איגוד הסיף

30 סייפים וסייפות ממועדון הפועל עכו השתתפו בתחרות ארצית לילדים ובתחרות בינלאומית לקדטים שהתקיימה בעין השופט.

הסייף המבטיח ליאם חביב, שהשתתפותו באליפות העולם נבצרה ממנו עקב מגבלות הקורונה, הגיע לתחרות עם ציפיות גדולות והוא אכן עמד בהן.

חביב פתח את סבב התחרויות בצורה מצוינת עם ניצחונות מרשימים. בשלב רבע הגמר נפגש חביב עם סייף מאוקראינה ומצא את עצמו בפיגור של נקודה אחת בלבד מהדחה כואבת. אלא שחביב התעלה על עצמו, הצליח לחולל מהפך, לנצח ולהעפיל לחצי הגמר. חביב לא נעצר, המשיך לגמר ואף זכה במקום הראשון ובמדליית זהב אחרי שגבר על יריב ישראלי, 9:15.

הסייפת מאי קגן העפילה לשמינית הגמר, שם נעצרה ודורגה במקום החמישי.

הסייף ברי דהן, סיים במקום השני לאחר קרב גמר דרמטי, בו הפסיד על חודו של טוש.

הסייפת כרמל ולטר הגיעה למקום השלישי בקטגורית בנות גילאי 10. אלינה ברקובסקי סיימה במקום החמישי בקטגוריה זו.

המאמן מאור חטואל: "כבר ביום התחרויות הראשון זכינו ב-5 מדליות, אבל לצד הגאווה והשמחה חשתי צביטה קטנה על כך שאף מדלייה לא הייתה מזהב. למחרת נערכה תחרות הקדטים בה השתתפו מאי קגן בנשים וליאם חביב בגברים. אחרי שמאי הודחה בשמינית הגמר, ליאם היה התקווה האחרונה שלנו לזכות במדליית זהב. הייתה דרמה גדולה בקרב מול האוקראיני שכבר הוביל, 12:14, אבל ידעתי שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. במהלך פסק הזמן שלקחתי, חיזקתי את ליאם מבחינה מנטלית כי מבחינה מקצועית ידעתי שהוא יכול ומסוגל לנצח. ואכן, עשינו את זה. אחרי המהפך הזה, ליאם כבר הגיע לחצי הגמר ולגמר בביטחון גדול ואני גאה בו ומאושר בשבילו על ההישג".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות