fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: טורניר כדורגל לזכרו של יהודה אדרי ז"ל

טורניר כדורגל ע"ש יהודה אדרי, שהיה דמות מוכרת במעלות, נערך בהשתתפות עשרות כדורגלנים צעירים מבתי הספר של מעלות, שלומי וכרמיאל
ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ (במרכז) עם יורי קוצ'ר וחיים אדרי צילום: באדיבות עידן כפיר

טורניר כדורגל לזכרו של יהודה אדרי ז"ל, נערך במעלות בהשתתפות עשרות שחקנים צעירים מבתי הספר לכדורגל של מעלות, שלומי וכרמיאל.

בית הספר לכדורגל במעלות נושא את שמו של יהודה אדרי ז"ל, שנפטר לפני כעשרים שנה, והיה דמות מוכרת בעיר.

יהודה גדל והתחנך במעלות. בתום שירותו הצבאי שימש כמדריך חבורות רחוב במסגרת לשכת הרווחה. במקביל, הקים את תנועת הנוער בית"ר במעלות. יהודה אדרי ז"ל, שהיה כדורגלן פעיל וקפטן קבוצת הכדורגל המקומית מכבי סקציה מעלות, השריש את דרכו באמצעות פעילויות ספורט רבות. כשפרש מפעילותו כשחקן, המשיך להיות במועדון ושימש כיו"ר הקבוצה. רבים זוכרים את נועם הליכותיו, צניעותו, כישרונו ופעילותו ההתנדבותית למען הקהילה.

בשנת 2002, התגלתה בגופו מחלה קשה, ולמרות מאבק ממושך הוא הוכרע והותיר אחריו משפחה לתפארת, חברים רבים וקהילה כואבת.

ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ, סגנו ומנהל מחלקת הספורט העירונית יורי קוצ'ר ומנהל עמותת הספורט העירונית עידן כפיר, כיבדו בנוכחותם את טורניר הכדורגל ושיבחו את הכדורגלנים הצעירים על הרוח הספורטיבית שגילו במהלך המשחקים. חיים אדרי, אחיו של יהודה ז"ל, הודה לכל המשתתפים על קיום הטורניר והעניק לראש העירייה מגן הוקרה על תמיכתו בפעילות הספורט המקומית בעיר.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות