fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהמגרש הספורטיבי למגרש הפוליטי: חנן בן חמו יעמוד בראש מטה מפלגת ימינה

חנן בן חמו, ממקימי המרכז לחינוך בלתי פורמלי וספורט ע"ש אליאור פרייס ובעבר מנהל מחלקת הנוער במועדון הכדורגל של הפועל עכו, אמר: "המטרה שלי היא להוביל לצמצום הפערים בין הצעירים תושבי האזור לצעירים ממרכז הארץ"
חנן בן חמו בסיור עם נפתלי בנט | צילום: באדיבות חנן
חנן בן חמו בסיור עם נפתלי בנט | צילום: באדיבות חנן

חנן בן חמו (33) תושב עכו, מונה לעמוד בראש מטה מפלגת ימינה בעכו, יישובי מטה אשר ושלומי, לקראת הבחירות הארציות שיתקיימו בחודש הבא.

בן חמו, פעיל חברתי ויזם בתחום החינוך והספורט וסטודנט למשפטים, השתתף לאחרונה בסיור שערך ראש מפלגת ימינה נפתלי בנט בנהריה ובסיומו נפגשו השניים לשיחה אישית. בנט התרשם מאוד מהעשייה החברתית והפעילות הקהילתית של בן חמו, והציע לו את התפקיד.

בן חמו: "אני חושב שנפתלי בנט מביא חדשנות לפוליטיקה ואין ראוי ממנו להיות המנהיג הבא של מדינת ישראל. מדובר באיש חזון שמאחוריו פעילות רבת שנים של עשייה. אני מודה לראשי מפלגת ימינה על האמון בי ואני מקווה לגייס כמה שיותר קולות על מנת לסייע לבנט להיות ראש הממשלה הבא של ישראל".

רוצה להוביל לשינוי. חנן בן חמו | צילום: אושרי כהן
רוצה להוביל לשינוי. חנן בן חמו | צילום: אושרי כהן

הוא היה בין מייסדי ומקימי המרכז לחינוך בלתי פורמלי וספורט ע"ש אליאור פרייס בעכו, ובעברו גם ניהול מחלקת הנוער במועדון הכדורגל של הפועל עכו ונבחר להקים מרכזי חינוך בלתי פורמלי של אגודת מכבי ישראל.

בן חמו רואה בהזדמנות הזאת קרש קפיצה שיכול להשפיע על חוסר השוויון, כפי שראה וגילה, בין צעירים המתגוררים בפריפריה לבין חבריהם מאזור המרכז.

"יש פה אפליה שפשוט זועקת לשמיים ומנציחה את הפער בין צעירים מהפריפריה לאלו שבמרכז הארץ. זה מתחיל בהשקעות בתחום החינוך וכלה בהיצע מקומות ומקצועות העבודה. בעיר כמו עכו, ההיצע שלנו מוגבל, בעוד שבאזור המרכז יש שפע של משרות והזדמנויות קידום בכל תחומי העבודה. במהלך השנים, נחשפתי לילדים בעלי פוטנציאל גדול להצליח, אבל רובם נתקלו פה במעין תקרת זכוכית. רק מי שעבר למרכז הארץ, התקדם והתפתח. את זה אני רוצה לשנות ונפתלי בנט הוא האיש המתאים לחולל את השינוי הזה ולהוביל לצמצום הפערים בינינו לבין תושבי מרכז הארץ".

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות