fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת על: הפועל גליל מטה אשר/עכו עלתה לפסגה

הפועל גליל מטה אשר/עכו גברה על הפועל רחובות, 0:3, וטיפסה לראש הטבלה. נקבעו מועדי המפגשים לסיבוב הבא בגביע האתגר האירופי
אלכס אוסוקין מתרומם מעל הגנת הקבוצה היריבה צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו רשמה ניצחון ליגה שני רצוף והתמקמה בפסגת הטבלה. אמש (מוצאי שבת) אירחה מטה אשר/עכו את הפועל רחובות והשיגה ניצחון חלק, 0:3. חניכיו של המאמן נועם כץ פתחו חזק ודילגו בקלילות על המערכה הראשונה עם ניצחון, 17:25. במערכה השנייה הפתיעו האורחים במשחק לחימה עקשני וגררו את מטה אשר למותחן ארוך, בסיומו רשמו האדומים ניצחון שני, 26:28. גם במערכה השלישית המשיכה רחובות לגלות יכולת טובה, אבל בסופו של ערב, מטה אשר/עכו סגרה עניין עם ניצחון, 19:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: יבגני בנוב – 26 נק', מיכאל אוסטינוב – 12 נק', אלכס אוסוקין – 7 נק', עילי חבר – 6 נק', אנוש שטיפט – 4 נק', אופק חזן וסבטוסלב סטנקוב – 2 נק' כ"א.

במחזור הבא תצא הפועל מטה אשר/עכו למפגש חוץ נגד הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר (יום חמישי, 3.11, שעה 19:45). המארחים פתחו את הליגה עם שני הפסדים.

בתוך כך, נקבעו מועדי המפגשים בשלב הבא בגביע האתגר האירופי נגד קבוצת פרומיטי מאוקראינה. לאור המלחמה שמתחוללת באוקראינה שני המשחקים יתקיימו בישראל. המשחק הראשון יערך ב-8.11 ויומיים לאחר מכן יתקיים משחק הגומלין (10.11).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות