fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: רגע לפני הקאלסיקו, ניצחון למטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו גברה על מכבי הוד השרון, 0:3, וכבר מתכוננת לדבר האמיתי: המפגש נגד האלופה מכבי תל אביב, ביום שלישי, 8 בפברואר, בשעה 21:00
מוכנה לקלאסיקו. הפועל גליל מטה אשר/עכו צילום: שמעון קנלמן

הפועל מטה אשר/עכו

רגע לפני המפגש הגדול נגד האלופה, מכבי תל אביב, גברה הפועל גליל מטה אשר/עכו על מכבי הוד השרון, 0:3, ושמרה על מאזן מושלם במסגרת הבית העליון.

חניכיו של המאמן נועם כץ פתחו חזק וניצחו בקלילות במערכה הראשונה, 16:25. המגמה לא השתנתה במערכה השנייה והאדומים סללו את דרכם לניצחון נוסף בתוצאה זהה, 16:25. במערכה השלישית הורידה מעט מטה אשר/עכו את הקצב, וסיימה את המפגש עם ניצחון גם במערכה השלישית, 20:25.

להפועל גליל מטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: יבגני בנוב – 18 נק', סטס נביאדומסקי – 12 נק', סבה דבש – 8 נק', הליו לופז – 5 נק', אלכס אוסוקין – 3 נק', נועם אריאל – 2 נק', ברונו אלבס – 1 נק'.

ביום שלישי הקרוב (8 בפברואר, שעה 21:00, היכל הספורט נעמן), תארח הפועל מטה אשר/עכו את מכבי תל אביב למפגש שמוגדר כקלאסיקו של הכדורעף הישראלי.

שתי הקבוצות נמצאות בפסגה כשהצהובים מדורגים במקום הראשון עם 48 נקודות והפועל מטה אשר/עכו עם 45 נקודות. עבור מטה אשר/עכו מדובר בהזדמנות האחרונה לנסות ולסיים בסיום הפלייאוף במקום הראשון, מה שיעניק לה את יתרון הביתיות בקרב על האליפות. הפסד, והסיפור סגור מבחינת זהות הקבוצה שתסיים במקום הראשון.

בהנהלת המועדון יצאו בקריאה לאוהדים להגיע ולעודד את הקבוצה במשחק החשוב, למרות השעה המאוחרת. ארגון האולטראס של הקבוצה הזמין את האוהדים להגיע להיכל הספורט כבר בשעה 20:30 כדי להפגין עוצמה וכוח ותמיכה בשחקנים.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות