fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: הפועל מטה אשר/עכו עלתה לחצי גמר אליפות המדינה

הפועל גליל מטה אשר/עכו השלימה ניצחון כפול על מכבי אשדוד, והעפילה לחצי גמר אליפות המדינה. קודם, יש לה את חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל כפר סבא (יום ראשון, 20 במרץ, שעה 20:30, היכל הספורט רוממה בחיפה)
חצי גמר כפול. יבגני בנוב מהפועל מטה אשר/עכו עולה להנחתה צילום: שמעון קנלמן

הפועל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו השלימה את עלייתה לשלב חצי גמר אליפות המדינה, אחרי שניצחה גם במפגש הגומלין, בחוץ, את מכבי אשדוד, 0:3.

בניגוד למשחק הראשון, הפעם חניכיו של המאמן נועם כץ, היו צריכים להתאמץ הרבה יותר כדי להכניע את היריבה, שהגיעה מהפלייאוף התחתון.

במערכה הראשונה, מתחה אשדוד את מטה אשר/עכו, ולבסוף נכנעה, 25:23. גם המערכה השנייה הייתה שקולה ומאוזנת, והסתיימה בתוצאה זהה, 23:25 לאדומים. המערכה השלישית הייתה של מטה אשר/עכו, שהפגינה יכולת משופרת והסתיימה בהכרעה, 19:25.

להפועל גליל מטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: יבגני בנוב – 13 נק', אלכס אוסוקין, הליו לופז וסטס נביאדומסקי – 10 נק' כ"א, סבה דבש – 8 נק', ברונו אלבס – 2 נק'.

כעת, יכולה הפועל גליל מטה אשר/עכו להתפנות לחצי גמר גביע המדינה, שם תפגוש ביום ראשון הקרוב (20 במרץ, שעה 20:30) את הפועל כפר סבא החזקה. המשחק ייערך בהיכל הספורט רוממה בחיפה.

הנהלת הקבוצה כבר יצאה בקריאה לאוהדים לצבוע את רוממה באדום. הסעות למשחק ייצאו מהיישובים השונים החל מהשעה 19:00, בעלות סמלית של 20 שקלים חדשים. באתר הפייסבוק של המועדון ניתן למצוא רשימת אנשי קשר לצורך רישום להסעות.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות