fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, חצי גמר אליפות המדינה: הפועל גליל מטה אשר/עכו רחוקה משחק אחד מהגמר

בתום אחד המשחקים הטובים וההפכפכים שנראו השנה, גברה הפועל גליל מטה אשר/עכו בחוץ על הפועל כפר סבא, 2:3, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר. ביום שלישי (6 באפריל) ייערך הגומלין בהיכל הספורט בנעמן. המאמן נועם כץ: "צריך להיזהר שלא ליפול ולהיגרר למשחק שלישי. מקווה לנצח"
עידו דוד חוגג עם אלכס אוסוקין את הניצחון | צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הפועל גליל מטה אשר/עכו עשתה צעד ראשון לעבר סדרת הגמר על אליפות המדינה, אחרי שניצחה במפגש הראשון בחצי הגמר, בחוץ, את הפועל כפר סבא, 2:3. היה זה אחד המשחקים הטובים שנראו השנה בענף. המארחים מכפר סבא פתחו היטב וכבר הוליכו, 7:12.

מטה אשר/עכו התעוררה והשיגה שוויון, 13:13. אלא שהמומנטום האדום נבלם, כפר סבא שוב נטלה את המושכות ודהרה כל הדרך עד להכרעת המערכה הראשונה, 20:25. המערכה השנייה הייתה צמודה ושקולה לכל אורכה כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער של יותר משתי נקודות. לבסוף, היו אלה האדומים של מטה אשר/עכו שעמדו בלחץ וסיימו בניצחון דחוק, 23:25.

במערכה השלישית שוב הצליחה כפר סבא להתעלות ולהוביל מרגע הפתיחה של המערכה ועד לסיומה, 21:25. המערכה הרביעית הייתה במעמד צד אחד בלבד, הצד הנכון והאדום. מטה אשר/עכו נכנסה לקצב מדהים וטיילה בדרך ל-14:25 ולשוויון במערכות, 2:2.

המגמה נמשכה גם במערכה החמישית והמכרעת. העייפות ניכרה, אבל למטה אשר/עכו היה מספיק אוויר כדי לגמור עניין עם 10:15, להשלים מהפך ולנצח, 2:3.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 21 נק', סטס נביאדומסקי – 20 נק', קווין פוייר – 16 נק', אלכס אוסוקין – 11 נק', ז'אן פיליפ סול – 10 נק', זרקו קיסיץ' – 4 נק'.

מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ: "ניצחון גדול על יריבה טובה וקשה. היו לנו יותר מדי עליות וירידות במשחק והתקשינו לשמור על יציבות, אבל אני שמח שידענו להתעלות ברגעים המכריעים ולנצח. התמודדנו מול קבוצה שנתנה עונה גדולה בליגה ועדיין לא סיימנו את המשימה, כי אם נרפה מעט אנחנו יכולים ליפול בגומלין. נקווה שנדע לעשות את העבודה כמו שצריך, לנצח ולהתחיל להתכונן לסדרת הגמר".

ביום שלישי הקרוב (6 באפריל, שעה 19:00, היכל הספורט נעמן) תארח מטה אשר/עכו את כפר סבא למפגש הגומלין. במידה ומטה אשר/עכו תפסיד, יתקיים משחק שלישי ומכריע שיהיה במוצאי שבת (10 באפריל) בכפר סבא.

אם מטה אשר/עכו תנצח, היא תעפיל לסדרת הגמר (הטוב מחמישה משחקים), שם תפגוש את הטוענת לכתר האליפות ומחזיקת הגביע הטרייה, מכבי תל אביב החזקה.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות