fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: חלום הדאבל של הפועל מטה אשר/עכו הולך ומתרחק

הפועל גליל מטה אשר/עכו הפסידה למכבי תל אביב, 3:1, במשחק השלישי בסדרת הגמר ונמצאת כעת בפיגור, 2:1. האם האלופה הצהובה תחגוג אליפות דווקא בהיכל הספורט נעמן?
יסתפקו בתואר אחד העונה? שחקני הפועל מטה אשר/עכו צילום: שמעון קנלמן

הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו הפסידה במשחק השלישי לאלופה מכבי תל אביב, 3:1, וכעת נמצאת בפיגור 2:1 בסדרת הגמר. במשחק הרביעי, שיערך בהיכל הספורט נעמן במוצאי שבת הקרובה (30 באפריל), יצטרכו האדומים להתעלות על עצמם כדי לכפות שוויון ולהשאיר את חלום הדאבל חי וקיים.

הפועל מטה אשר/עכו, שניצחה כזכור במפגש הראשון בסדרה, חשבה להמשיך במומנטום החיובי, אבל אחרי ההפסד הביתי במפגש השני בסדרה היא התייצבה למשחק השלישי בהדר יוסף כשהיא פגיעה וקצת חסרת ביטחון. הצהובים לעומת זאת, היו חדורי מוטיבציה ונראה שחזרו להיראות כמו מכבי תל אביב של הליגה הסדירה – קבוצה חזקה, שופעת ביטחון ודורסת.

הצהובים פתחו היטב את המשחק ועלו ליתרון מהיר, 1:5. מטה אשר/עכו התקשתה לחזור למשחק, כשמכבי תל אביב מגדילה את הפער ומסיימת את המערכה הראשונה עם ניצחון, 15:25.

גם את המערכה השנייה, המארחים מתל אביב פתחו טוב, אבל מטה אשר/עכו לא ויתרה, השוותה (3:3) ונתנה פייט עיקש וצמוד לאורך דקות רבות. למרות זאת, מכבי תל אביב שמרה על פער קטן ולקראת סיום הגבירה מעט את הקצב, ניצחה, 21:25, ועלתה ל-0:2 במערכות.

המערכה השלישית נפתחה טוב עבור מטה אשר/עכו, שהובילה בפער שנע בין 2 ל-3 נקודות. בשלב מסוים, עלתה מטה אשר/עכו ליתרון, 9:14, והמשיכה בקצב גם כשהוליכה, 16:21. מכבי תל אביב רשמה קאמבק קטן כשצמצמה ל-22:21. פיניש מצוין של מטה אשר/עכו הוביל אותה להכרעת המערכה, 22:25 ול-2:1 במערכות.

אם היה נדמה שהרוח האדומה תחולל שינוי, הגיעה המערכה הרביעית ועמה סחף צהוב דווקא. תל אביב פתחה עם, 1:3, מטה אשר/עכו הפכה ל-3:4, אבל היתרון שוב חזר לצהובים שדהרו כל הדרך לניצחון משכנע ומוחץ, 16:25.

בשורות הפועל גליל מטה אשר/עכו בלטו יבגני באנוב שהנחית 23 נקודות וסבה דבש שהנחית 11 נקודות.

בזכות הניצחון, עלתה מכבי תל אביב ל-1:2, ויכולה לחגוג אליפות כבר במפגש הקרוב, שיערך כאמור במוצאי שבת (30 באפריל) בהיכל הספורט נעמן.

מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ: "חבל שהפסדנו, אבל כדי לנצח קבוצה חזקה כמו מכבי תל אביב אנחנו צריכים להיות טובים כל הזמן. לא שמרנו על יציבות במשחק ההתקפה ולא הצלחנו לייצר מספיק נקודות. אמרתי לשחקנים שלי אחרי ההפסד במשחק הקודם שאני גאה בהם, כי אנחנו מתמודדים מול קבוצה מצוינת. מול קבוצה כמו מכבי תל אביב צריך לשמור על רמה גבוהה בהתקפה ולעצור אותם בהגנה, ולצערי, לא היינו שם. אני מתרגש מהמאמץ האדיר שהשחקנים שלנו משקיעים וסומך עליהם שהם יביאו את המקסימום במשחק הבא כדי לשמר את הסדרה בחיים".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות