fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הרצף נקטע. הפועל מטה אשר/עכו הודחה מגביע המדינה

אחרי רצף של שבע זכיות, הפסידה הפועל מטה אשר/עכו למכבי תל אביב, 3:2, והודחה כבר בשלב רבע הגמר. המאמן נועם כץ: "כספורטאי, כל הפסד הוא מאכזב וכואב, גם אם הוא לקבוצה טובה". כעת תתרכז הפועל מטה אשר/עכו להגן על התואר היחיד שנשאר לה העונה: אליפות המדינה
הלך הגביע. הפועל מטה אשר/עכו חוגגת את הזכייה האחרונה | צילום: דורית ריטבו

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

רצף שבע הזכיות של הפועל מטה אשר/עכו בגביע המדינה, נקטע אחרי הפסד ביתי כבר בשלב רבע הגמר למכבי תל אביב, 3:2. המפגש בין מחזיקת הגביע לטוענת לכתר התעלה לרמה גבוהה והוכרע בסיום סופר דרמטי.

האדומים פתחו טוב וניצחו במערכה הראשונה, 22:25. האורחים מתל אביב התאוששו במערכה השנייה, ניצחו 20:25 ואיזנו את מניין המערכות ל-1:1. מעודדת מהשוויון, פתחה מכבי תל אביב את המערכה השלישית בהתלהבות רבה והפתיעה עם ניצחון קליל, 10:25 בדרך למהפך בתוצאה וליתרון, 1:2 במערכות.

מטה אשר/עכו לא ויתרה, התעוררה במערכה הרביעית וגם ניצחה 15:25, בדרך ל-2:2 ולמערכה חמישית מכרעת. המערכה הייתה צמודה ושקולה, בסיומה ניצחה מכבי תל אביב, 13:15 וחגגה העפלה לחצי הגמר.

עידו דוד הוביל את התקפת מטה אשר/עכו עם 18 נקודות.

המאמן נועם כץ: "כל הכבוד למכבי תל אביב על הניצחון. היה משחק עם הרבה תהפוכות, במיוחד במערכה האחרונה שאותה פתחנו טוב אבל לא ידענו לסיים ולהשיג הכרעה ברורה. כמו כל ספורטאי, כל הפסד הוא מאכזב וכואב, אבל הפסדנו לקבוצה טובה ואיכותית וניתן לה את הכבוד שמגיעה לה".

כעת, כל מה שנותר להפועל מטה אשר/עכו הוא להגן על תוארה כאלופת המדינה. השלב הראשון יהיה בסדרת משחקי שלב רבע גמר הפלייאוף (הטוב משלושה משחקים) שיחלו ב-23 במרץ, ובו תתמודד מטה אשר/עכו נגד מכבי הוד השרון.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות