fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הקבוצה הביתית גרמה לפיצוץ המשחק, ועדת הליגה קבעה משחק חוזר

למרות שהמפגש הראשון בסדרת גמר אליפות המדינה בין הפועל גליל מטה אשר/עכו למכבי תל אביב, הופסק עקב התנהגות אוהדי מכבי ת"א, ועדת הליגה קבעה על קיומו של משחק חוזר. במטה אשר/עכו כועסים על ההחלטה בטענה שהיא נוגדת את ערכי הספורט, אבל הבטיחו לכבד את הפסיקה ולהתייצב למפגש החוזר, שיערך ביום שישי (16 באפריל)
יו"ר הפועל גליל מטה אשר/עכו מיכאל קישון עם המאמן נועם כץ | צילום: דורית ריטבו

ועדת הליגה של איגוד הכדורעף החליטה לקיים משחק חוזר בין הפועל גליל מטה אשר/עכו למכבי ת"א בסדרת גמר אליפות המדינה. כזכור, המפגש הראשון בין השתיים הופסק במהלך המערכה השלישית לאחר שלמגרש נזרקו חפצים, שאחד מהם פגע בשופטת.

עד האירוע המדובר, שגרם להפסקת המשחק, הובילו המארחים מת"א, 0:2, במערכות (23:25, 28:30). את המערכה השלישית פתחה מטה אשר/עכו בצורה טובה והובילה, 2:8.

בדיון שהתקיים במשרדי איגוד הכדורעף במעמד שני הצדדים, הוחלט של קיום משחק חוזר, שיתחיל מהתחלה. המשחק החוזר נקבע ליום שישי (16 באפריל, בשעה 14:00).

"בחנו האם באפשרותנו לקבוע שהמשחק החוזר יתקיים במגרש ניטרלי או ללא קהל", נאמר בהחלטה, "אך לא מצאנו לכך סימוכין, ובלית ברירה הוא יתקיים באולמה של מכבי ת"א". עוד נאמר בדיון, כי נעשתה פנייה לראשי מכבי ת"א כי יקפידו על התנהגות אוהדיה.

יו"ר הפועל גליל מטה אשר/עכו מיכאל קישון: "בעקבות דברים שנזרקו מיציע אוהדי מכבי ת"א, המשקיף במשחק החליט על סיומו. הייתה שם מהומה גדולה, במהלכה קיללו אותנו ואת המאמן שלנו, נועם כץ. אחרי חצי שעה, כשהשחקנים כבר היו אחרי מקלחת ולבושים לקראת חזרה הביתה, ביקשו מאתנו לחזור לשחק. חבל שאירועים מסוג זה קורים בענף".

קישון הוסיף וציין עוד, כי למרות האירועים הקשים שהיו במהלך המפגש הראשון, קבוצתו הביע הסכמה למפגש חוזר באולם ניטרלי וללא קהל, אך ועדת הליגה סירבה. למרות זאת, הוחלט במועדון לכבד את ההחלטה ולהתייצב למפגש הטעון.

"יש לנו חשש אמיתי לביטחונם של שחקנינו", אמר קישון, "ועלינו לוודא שתהיה במשחק אבטחה ראויה שתדאג לשלומם של המאמן, השחקנים, חברי ההנהלה ולכל מי שמלווה את הקבוצה. האירועים האלימים כלפינו מצד אוהדי מכבי ת"א נוגדים את ערכי הספורט, ואנחנו קוראים לאוהדינו לשמור על הגינות ספורטיבית במפגש הגומלין, כפי שנהגנו כל השנים".

בעקבות ההחלטה, המפגש הראשון בסדרה (הטוב מחמישה משחקים), ייערך כאמור ביום שישי הקרוב בתל אביב. מפגש הגומלין יתקיים ביום שלישי (20 באפריל, שעה 19:00) בהיכל הספורט נעמן. המשחק השלישי יערך ביום ראשון (25 באפריל) בתל אביב. במידת הצורך, מפגש רביעי יתקיים ביום רביעי (28 באפריל) בהיכל הספורט נעמן. טרם נקבע מועד למפגש חמישי ומכריע, במידה ואכן יהיה בו צורך.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות