fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו, נותרה לא מנוצחת לאחר ארבעה מחזורים

הפועל מטה אשר/עכו, השיגה ניצחון ליגה רביעי רצוף מפתיחת העונה, לאחר שגברה על מכבי אשדוד 0:3 וגם: המחווה שעשתה הקבוצה האדומה למאמן המעוטר בישראל
יבגני בנוב (באדום) מנחית עוד נקודה על הראש של אשדוד צילום: באדיבות דורין אזולאי

כדורעף- הפועל מטה אשר/עכו

הפועל מטה אשר/עכו בכדורעף, שמרה על מאזן ניצחונות מושלם מפתיחת העונה, לאחר שהשיגה את ניצחונה הרביעי בארבעת מחזורי הפתיחה, כשגברה על מכבי אשדוד 0:3.

במערכה הראשונה טיילו האדומים לניצחון קליל, 11:25, גם במערכה השנייה נשמרה העליונות האדומה והיא הסתיימה בניצחון 19:25. חניכיו של המאמן נועם כץ, לא הורידו את הלחץ מהקבוצה היריבה והשלימו את המלאכה עם ניצחון גם במערכה השלישית 15:25.

לפני פתיחת המשחק ערכה הפועל מטה אשר/עכו, טקס הוקרה למאמן הוותיק והמוערך של אשדוד אריה זלינגר, שהחל את דרכו בקיבוץ עין המפרץ וברבות השנים הפך למאמן הכדורעף המעוטר ביותר בישראל.

שחקנה של הפועל מטה אשר/עכו סבה דבש, סיכם בסיום: "הטקס לאריה זלינגר היה מרגש מאוד ומגיע לו הכבוד שנתנו לו. מדובר במאמן שזכה בשתי מדליות אולימפיות בכדורעף והגיע לשיאים כמאמן. המשחק עצמו היה סולידי. שלטנו וביצענו מעט מאוד טעויות. עשינו הכנה טקטית טובה והשיטה החדשה פעלה מצוין".

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: יבגני בנוב – 17 נק', הליו לופז – 13 נק', סטס נביאדומסקי – 10 נק', אלכס אוסוקין – 7 נק', סבה דבש – 4 נק', קינן קופאץ' – 2 נק', נועם אריאל – 1 נק'.

הניצחון קידם את הפועל מטה אשר/עכו למקום השני בטבלה, עם מספר נקודות זהה (12)  למוליכה, מכבי תל אביב.

במחזור הבא (יום שלישי, 16 בנובמבר) תצא הפועל מטה אשר/עכו למפגש חוץ נגד הפועל כפר סבא (מקום חמישי, 9 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות והפסד אחד).

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות