fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו עלתה לסדרת גמר אליפות המדינה

הפועל גליל מטה אשר/עכו השלימה ניצחון שלישי על הפועל כפר סבא (0:3) בסדרת חצי גמר אליפות המדינה, והעפילה לסדרת גמר, שם מצפה לה אתגר רציני בדמות האלופה המכהנת, מכבי תל אביב
ייגמר בדאבל? הפועל גליל מטה אשר/ חוגגת את הזכייה בגביע המדינה צילום: לילך וייס

הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו השלימה את עלייתה לסדרת גמר אליפות המדינה אחרי ניצחון על הפועל כפר סבא, 0:3, במפגש השלישי בין השתיים במסגרת חצי הגמר.

מחזיקת הגביע הטרייה, עשתה זאת באולמה בנעמן בצורה חלקה עם ניצחונות, 14:25, 20:25 ו-13:25 בשלוש מערכות.

להפועל גליל מטה אשר/ הנחיתו נקודות: יבגני בנוב – 15 נק', הליו לופז – 10 נק', סבה דבש – 7 נק', אופק חזן – 6 נק', אלכס אוסוקין – 5 נק', סטס נביאדומסקי וברונו אלבס – 4 נק' כ"א, דניאל מקונן וקינן קופץ' – 1 נק' כ"א.

בסדרת הגמר מצפה לחניכיו של המאמן נועם כץ, אתגר רציני בדמותה האלופה המכהנת, מכבי תל אביב. נזכיר רק, שבמהלך העונה, במסגרת הליגה, גברו הצהובים על האדומים בכל המפגשים ביניהן. המשחק היחיד שבו ידה של מטה אשר/עכו הייתה על העליונה הייתה בשלב רבע גמר גביע המדינה. מטה אשר/עכו לא רק שהדיחה את הדאבליסטית, אלא רק זכתה בגביע המדינה אחרי ניצחון בגמר על עילבון.

לדעת רבים, מדובר בקלאסיקו של ענף הכדורעף בישראל.

מכבי תל אביב, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, תזכה ביתרון הביתיות. המפגש הראשון בין השתיים יערך ביום חמישי הבא, 14 באפריל, בתל אביב.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות