fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו עלתה לחצי הגמר

גביע המדינה: הפועל גליל מטה אשר/עכו הדיחה את הדאבליסטית, מכבי תל אביב והעפילה לחצי הגמר. מטה אשר/עכו כבר פיגרה, 2:1 במערכות, אבל עשתה מהפך. המאמן נועם כץ: "הניצחון מוקדש לקהל המדהים שהעניק לנו תמיכה אדירה"
הקהל מספר אחת. אוהדי הפועל מטה אשר/עכו במפגן תמיכה בקבוצתם צילום: דורית ריטבו

הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו הפתיעה את האלופה מכבי תל אביב אחרי שגברה עליה, 2:3, במסגרת שלב רבע גמר גביע המדינה.

למה הפתעה? כי בכל המפגשים העונה, הן בליגה הסדירה והן במסגרת הפלייאוף העליון, הייתה ידם של הצהובים על העליונה. ודווקא במאני טיים, במסגרת גביע המדינה, שממנו אין דרך לתקן או לחזור, הפועל גליל מטה אשר/עכו עשתה את זה, ובגדול.

המשחק היה מרתק, מותח, מלא אמוציות ורווי מהפכים. ואם עד עתה, במפגשים מול מכבי תל אביב, היה נדמה שמטה אשר/עכו איבדה את הווינריות שבה, אז המשחק הזה בא והוכיח כי הדי. אנ. איי. שלה עדיין קיים.

ואי אפשר בלי מילה טובה על הקהל האדום. מעל 1,000 אוהדים התייצבו ומילאו כמעט כל פינה בהיכל הספורט בנעמן. מצוידים בצעיפים, חולצות, שלטי עידוד, ובעיקר אמונה, הקהל של מטה אשר/עכו דחף את קבוצתו קדימה וגם ברגעי משבר, הוא היה שם. צעק, עודד ותמך. שאפו.

המערכה הראשונה הייתה בשליטה מטה אשר/עכו, שהפגינה יכולת התקפית מצוינת בדרך ל-21:25. מכבי תל אביב החזירה מלחמה וניצחה במערכה השנייה, בקושי רב, 23:25. במערכה השלישית היה נדמה שמטה אשר/עכו שוב קורסת, כשהצהובים דוהרים לניצחון משכנע, 16:25 ולמהפך במערכות, 1:2. מטה אשר/עכו התעוררה וחזרה לעצמה במערכה הרביעית עם ניצחון גדול, 17:25, שאיזן את המערכות ל-2:2. למערכה החמישית, מטה אשר/עכו עלתה בטירוף. שחקני הנחיתו נקודות שוב ושוב על הראש של ההגנה האורחת, שלא הצליחה לתת מענה ראוי. שחקני מטה אשר/עכו צברו ביטחון וגמרו עניין עם הכרעה מרשימה, 10:15 ועם כרטיס העלייה לחצי הגמר.

המאמן נועם כץ: "ניצחון גדול במשחק בו התחברו לנו גם יכולת נהדרת של השחקנים וגם תמיכה מדהימה מהקהל. אנחנו מכבדים את העונה של מכבי תל אביב בליגה, שמדורגת במקום הראשון בלי אף הפסד, ולכן צריך להעריך את השחקנים שלנו שידעו להתעלות, לא להישבר גם כשהיינו בפיגור, ולנצח. אנחנו שמחים על הניצחון וברור לנו שבחצי הגמר ניצבת בפנינו משוכה גבוהה".

במועדון ביקשו להודות לקהל האדיר שהגיע למשחק וציינו: "שאפו ענק לאוהדים שהיו עדים לאחד המשחקים הטובים ביותר שהיו העונה. האוהדים יצרו אווירה מחשמלת בהיכל ותמיכתם הכניסה אדרנלין בשחקנים. הניצחון הזה מוקדש להם. אין ספק, שבמשחק הערב אוהדי הפועל מטה אשר/עכו הוכיחו כי הם היו ונשארו הקהל מספר אחת בארץ בענף הכדורעף".

בשלב חצי הגמר תפגוש הפועל גליל מטה אשר/עכו את הפועל כפר סבא החזקה. המשחק יתקיים ביום ראשון, 20 במרץ, בהיכל הספורט רוממה בחיפה.

אגב, ביום שלישי הקרוב (8 במרץ) יינעלו משחקי הפלייאוף העליון, כשהפועל מטה אשר/עכו תתמודד בחוץ נגד מ. ס. עילבון. בכל מקרה, הפועל מטה אשר/עכו תשמור על מקומה השני בטבלה.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות