fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו יוצאת לפגרה בראש טוב

הפועל גליל מטה אשר/עכו השיגה ניצחון רביעי ברציפות כשגברה על הפועל קריית אתא, 0:3 חלק, והתקדמה למקום השלישי בטבלה
שנה אזרחית טובה. הזרים של הפועל גליל מטה אשר/עכו, קווין פוייר וזרקו קיסיץ' חוגגים את הניצחון על קריית אתא צילום: באדיבות איגוד הכדורעף

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הפועל מטה אשר/עכו רשמה במחזור האחרון ניצחון ליגה רביעי רצוף אחרי שגברה על הפועל קריית אתא, 0:3 חלק. הניצחון קידם את האדומים למקום השלישי בטבלה עם 19 נקודות ומאזן של 6 ניצחונות ו-3 הפסדים.

המערכה הראשונה עוד הייתה צמודה והסתיימה בניצחון אדום, 18:25. המערכה השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין כשמטה אשר/עכו שולטת ודוהרת לניצחון מוחץ, 13:26. המערכה השלישית הייתה גם היא שקולה, אבל הסתיימה בניצחון אדום, 22:25, שהכריע את המפגש.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: קווין פוייר – 18 נק', סטס נביאדומסקי ועידו דוד – 13 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 6 נק', ז'אן פיליפ סול – 4 נק', זרקו קיסיץ' – 1 נק'.

שחקן הפועל מטה אשר/עכו זרקו קיסיץ', שצורף רק לאחרונה, אמר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד עבורנו, כי מלבד העובדה שהוא מקדם אותנו בטבלה, הוא גם מראה שחזרנו לעצמנו אחרי שרשרת הפסדים. אנחנו מקווים להמשיך ביכולת הזאת ולהמשיך להתקדם".

כעת, יוצאת ליגת הכדורעף לפגרה בת חודש ימים. המשחקים יתחדשו ב-23 בינואר, כשמטה אשר/עכו תתארח בחוץ אצל האחרונה בטבלה, ק. ק. ת"א, שנמצאת במאזן עגום במיוחד של עשרה הפסדים מעשרה משחקים וללא נקודות מפתיחת העונה.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות