fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו חזרה לאירופה עם ניצחון גדול

אחרי היעדרות של מספר שנים, הפועל גליל מטה אשר/עכו חזרה לשחק במסגרת האירופית ועשתה את זה בגדול עם ניצחון חוץ על מילון אתונה מיוון, 2:3. הגומלין, ביום חמישי הבא (20.10) בנעמן. המאמן נועם כץ: "שמח על האופי של השחקנים שידעו לחזור ממצבים קשים והתעלו ברגעים המכריעים"
חגיגה אדומה ביוון. שחקני הפועל מטה אשר/עכו בסיום הניצחון על אתונה צילום: באדיבות מיכאל קישון

הפועל גליל מטה אשר/עכו פתחה ביד ימין את חזרתה לאירופה אחרי שניצחה במפגש הראשון במסגרת גביע האתגר את מילון אתונה מיוון, בחוץ, בתוצאה, 2:3. הניצחון מעניק לאדומים יתרון קל לקראת הגומלין שיערך ביום חמישי הבא (20.10) בהיכל הספורט בנעמן.

המשחק היה הפכפך עם יתרון במערכות שעובר מקבוצה לקבוצה. היוונים פתחו טוב את המשחק ורשמו ניצחון בתום המערכה הראשונה, 17:25. מטה אשר/עכו חזרה לעצמה במערכה השנייה ורשמה ניצחון, 18:25, שאיזן את מניין המערכות ל-1:1. השליטה של היוונים חזרה במערכה השלישית והם ניצחו, 16:25, בדרך להחזרת היתרון, 1:2. מטה אשר/עכו לא נשברה והגיבה במערכה רביעית גדולה בדרך לניצחון, 14:25 ולשוויון, 2:2 במערכות. המומנטום האדום נשמר גם במערכה החמישית והמכרעת כשהאדומים רושמים ניצחון, 8:15, ו-2:3 בסיכום הכללי.

המאמן נועם כץ: "עברנו משחק דרמטי עם הרבה עליות וירידות מצד שתי הקבוצות. התמודדנו נגד קבוצה יוונית מצוינת עם 4 זרים, שגם ניצחה אותנו בשתי מערכות די בקלות. אני שמח על האופי של השחקנים שלנו שידעו לחזור ממצבים קשים והתעלו על עצמם ברגעים המכריעים. זה הישג מצוין לקבוצה שלנו, שחוזרת לאירופה אחרי הרבה מאוד זמן. אנחנו קבוצה חדשה עם הרבה מאוד שחקנים צעירים שידעו להתעלות על עצמם ולנצח את המשחק. צריך לזכור שמדובר רק בחצי הדרך ונצטרך להתעלות גם במשחק הבא. רק משחק גדול שלנו יאפשר לנו לעלות לשלב הבא. אני מקווה שיגיעו הרבה צופים שיגיעו וידחפו אותנו".

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "השגנו ניצחון חוץ ענק על קבוצה מצוינת. אני קורא לכל הקהל שלנו להגיע למשחק הגומלין ביום חמישי הבא, למלא את היכל הספורט נעמן, ולתמוך בנו במטרה להעפיל לשלב הבא".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות