fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו העפילה לגמר גביע המדינה

אחרי שהדיחה את הדאבליסטית מכבי ת"א ברבע הגמר, עשתה הפועל מטה אשר/עכו עוד צעד בדרך לזכייה אפשרית בגביע המדינה אחרי ניצחון על הפועל כפר סבא, 0:3 בחצי הגמר. ביום רביעי הקרוב, הגמר, נגד עילבון
שחקני הפועל גליל מטה אשר/עכו חוגגים את העלייה לגמר גביע המדינה צילום: באדיבות איגוד הכדורעף

הפועל גליל מטה אשר/עכו

משחק אחד. זה מה שמפריד בין הפועל גליל מטה אשר/עכו לתואר מחזיקת גביע המדינה לעונת 2021/22.

הפועל גליל מטה אשר/עכו העפילה לגמר הגביע אחרי ניצחון גדול בשלב חצי הגמר על הפועל כפר סבא, 0:3. כן, זאת אותה כפר סבא שרק לפני פחות מחודש גברה על הפועל גליל מטה אשר/עכו בליגה.

הפעם, האדומים הגיעו נחושים, מפוקסים ומלאי ביטחון אחרי שהדיחו בשלב הקודם את הדאבליסטית, מכבי תל אביב.

היה זה אחד המשחקים הטובים של מטה אשר/עכו העונה. דווקא כפר סבא הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, 0:1, אבל מפה, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. מטה אשר/עכו עשתה מהפך מהיר, 1:2, ומשם רצה ליתרון, 3:10. כפר סבא עוד ניסתה לחזור לעניינים, אבל מטה אשר/עכו המשיכה להציג יכולת מופלאה בדרך לניצחון במערכה הראשונה, 15:25. המערכה השנייה הייתה צמודה עם יתרון קל לכפר סבא, שכבר הובילה, 16:20. מטה אשר/עכו לא ויתרה, והצליחה למחוק את ההפרש ואף לעלות ליתרון, 22:23. המומנטום של מטה אשר/עכו נבלם וכפר סבא הגיבה במהפך משלה, 23:24. מטה אשר/עכו איזנה ל-24:24. כפר סבא עלתה שוב ליתרון, 24:25. מטה אשר/עכו ענתה בשוויון נוסף, 25:25. כפר סבא נלחמה והחזירה לעצמה את היתרון, 25:26. מטה אשר/עכו התעלתה, השוותה, עשתה מהפך והכריעה, 26:28 ענק.

המערכה השלישית הייתה כולה של מטה אשר/עכו שלא איבדה את יתרונה אפילו פעם אחת. כפר סבא הניפה דגל לבן ומטה אשר/עכו דהרה לגמר עם ניצחון במערכה השלישית, 16:25.

בהפועל גליל מטה אשר/עכו הצטיינו יבגני בנוב עם 16 נק', והליו לופז עם 11 נק'.

המאמן נועם כץ: "התכוננו טוב ובאנו מוכנים, מרוכזים וחדורי מטרה לנצח את המשחק. למדנו היטב את כפר סבא מהמפגש שלנו נגדם בליגה וניצלנו את הטעויות שלהם. כל הכבוד לשחקנים וכל הכבוד לקהל שלנו שהגיע להיכל רוממה בחיפה וליווה אותנו בעידוד ובתמיכה לאורך כל המשחק. מגיע להם לשמוח, אבל אני מזכיר שעדיין לא זכינו בגביע המדינה. בגמר מחכה לנו קבוצה עקשנית כמו עילבון ואנחנו מכבדים אותם. נעשה הכל כדי לזכות בגביע".

היו"ר מיכאל קישון: "אנחנו מודים לקהל על העידוד ועל התמיכה האדירה בשחקנים. יש להם חלק נכבד בניצחון. חשוב שתהיה לנו דומיננטיות ביציעים גם במשחק הגמר. בזכות הקהל וכמובן השחקנים, נצליח לעמוד במשימה המאתגרת ולזכות בתואר הראשון של העונה".

מפגש הגמר בין הפועל גליל מטה אשר/עכו למ. ס. עילבון, ייערך ביום רביעי הקרוב (30 במרץ). עבור עילבון מדובר בהיסטוריה שכן זאת הפעם הראשונה שהקבוצה הצנועה מגיעה למעמד גמר גביע המדינה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות