fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הלך הדאבל – הפועל גליל מטה אשר/עכו הפסידה למכבי תל אביב

הפועל גליל מטה אשר/עכו הפסידה למכבי תל אביב (3:0) במשחק הרביעי בסדרת גמר אליפות המדינה ותתנחם העונה בתואר מחזיקת גביע המדינה. המאמן נועם כץ: "גאה בשחקנים על עונה טובה"
מאמן הפועל מטה אשר/עכו נועם כץ והיו"ר מיכאל קישון צילום: לילך וייס

הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו תתנחם בתואר אחד העונה: מחזיקת גביע המדינה. זאת, לאחר שספגה הפסד שלישי בסדרת גמר אליפות המדינה, לאלופה המכהנת מכבי תל אביב.

מעל לאלף צופים אדומים עוד קיוו לנס ספורטיבי שיילחץ את קבוצתם מפיגור, 2:1 בסדרה, אבל דווקא בבית, בהיכל הספורט נעמן, הצהובים חגגו אליפות שנייה ברציפות.

מטה אשר/עכו אומנם נתנה פייט, אבל הפגינה משחק הגנה לא ממש מתואם והתקפה לא מספיק מדויקת וחזקה. בשלבים רבים במשחק היא גם נראתה קצת חסרת ביטחון ופחות מאמינה בעצמה וביכולתה, ובכל פעם שמכבי תל אביב פתחה פער, משהו נשבר בה.

מכבי תל אביב פתחה טוב את המערכה הראשונה (2:4) אבל מטה אשר/עכו השוותה והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה. מטה אשר/עכו עוד הספיקה להוביל, 13:14, אבל תל אביב הפכה ל-14:16. מטה אשר/עכו לא ויתרה, ביצעה מהפך משלה, 16:17, אבל הטלטלה נמשכה והיתרון שוב עבר לצהובים מתל אביב, שהמשיכו מפה עד הסוף, 21:25.

גם המערכה השנייה התחילה בצורה שקולה וצמודה. מטה אשר/עכו עוד הובילה, 8:9, לפני שמכבי תל אביב הגיבה ב-4 נקודות רצופות בדרך ליתרון, 9:12. מטה אשר/עכו הספיקה להשוות ל-15:15, אבל אז מכבי תל אביב שוב ייצרה נקודות ברצף, הפעם 5 נקודות, בדרך לשבירת הרוח של מטה אשר/עכו ולניצחון, 21:25 ו-0:2 במערכות.

הקלאסיקו של הכדורעף הישראלי לא אכזב גם במערכה השלישית, ושתי הקבוצות המשיכו להפגין משחק צמוד ומותח. מטה אשר/עכו הייתה ביתרון, 8:10, אבל שמטה אותו לטובת הצהובים שעלו ל-10:12. מטה אשר/עכו הגיבה בשלוש נקודות רצופות שהחזירו לה את היתרון, 12:13. תל אביב שוב השלימה מהפך משלה בדרך ל-15:17. כשהיא בפיגור, 22:19, מטה אשר/עכו מתחה את הערב ואיזנה ל-22:22. מכבי תל אביב עלתה ל-22:24 וקיוותה לגמור עניין מהר. מטה אשר/עכו, בכוחות אחרונים, השוותה ל-24:24. מכבי תל אביב הנחיתה את המכה הניצחת בשתי נקודות רצופות שהכריעו את המשחק (24:26), את הסדרה כולה (1:3) ואת גורל האליפות שנותרה צהובה.

בשורות הפועל גליל מטה אשר בלטו יבגני בנוב עם 18 נקודות וסבה דבש עם 9 נקודות.

מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ: "למען ההגינות, האליפות מגיעה למכבי תל אביב, קבוצה מצוינת ששלטה בליגה. מאוד נהנינו להיות הקבוצה הבכירה שנותנת פייט לאלופה, שניצחה אותה בגביע המדינה וגם זכתה בגביע המדינה. אני גאה בשחקנים. התחושה היא שיכולנו לתת יותר בסדרת הגמר, אבל לא עשינו את זה. נתנו את המקסימום ובסך הכל הייתה לנו עונה טובה".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות