fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: קבוצת נערים ב' של הפועל נהריה העפילה לגמר אליפות המדינה

הקבוצה, בהדרכת המאמן ששי זיסקינד, מחקה פיגור של 14 נקודות בחצי הגמר נגד הפועל עמק חפר, בדרך לניצחון, 73:84 והעפלה היסטורית לגמר אליפות המדינה. האם הקבוצה, שרשמה עונה מושלמת ללא הפסד, בדרך לזכייה היסטורית באליפות המדינה?
שחקני הפועל נהריה חוגגים עלייה היסטורית לגמר אליפות המדינה | צילום: באדיבות גיל רון

קבוצת נערים ב' של הפועל נהריה, בהדרכת המאמן ששי זיסקינד, עשתה אמש היסטוריה כשהעפילה, לראשונה בתולדות המועדון, לגמר אליפות המדינה.

הקבוצה, שמשחקת בליגה הלאומית, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הראשון עם מאזן מושלם של 15 ניצחונות וללא אף הפסד.

בשלב רבע הגמר, פגשה הפועל נהריה את הפועל הרי ירושלים ובתום משחק שקול וצמוד גברה עליה בתוצאה, 61:63.

היריבה בחצי הגמר, הפועל עמק חפר, נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בארץ. נהריה פתחה לא טוב וכבר פיגרה במחצית הראשונה, 37:23. המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין. נהריה עלתה לפרקט בטירוף ואט אט החלה לקזז את ההפרש. לרבע האחרון נהריה עלתה כשהיא במרחק נקודה אחת בלבד מעמק חפר, 61:60. מעודדת מחזרתה למשחק, המשיכה נהריה במומנטום וניצלה את ההלם בשורות הקבוצה היריבה בדרך למהפך ולניצחון ענק, 73:84.

מאות אוהדים, אשר ליוו את הקבוצה במשחק, עודדו ותמכו ללא הפסקה ובסיום חגגו עם השחקנים הצעירים את העלייה ההיסטורית.

זהות הקבוצה היריבה עמה תתמודד הפועל נהריה בגמר תיקבע במשחק שייערך היום (חמישי) בין עירוני נס ציונה למכבי תל אביב.

מאמן הקבוצה ששי זיסקינד: "אני גאה בשחקנים על משחק הקרבה יוצא מן הכלל ועל האופי המנטלי החזק שהפגינו, בעיקר כשהיינו בפיגור. המשימה עדיין לא הושלמה ואני מקווה שנמשיך את החלום ונביא אליפות ראשונה לנהריה".

מנהל הקבוצה גיל רון: "אני גאה במאמן ובשחקנים. יש לנו חבורה של שחקנים איכותיים, ערכיים ומגובשים מאוד שנתנו את הלב והנשמה אחד למען השני. אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת ומודה על כל דקה שאני איתם. אני שמח להיות חלק משמעותי בעיצובה כקבוצה ששואפת למצוינות וערכיות. אני מודה למנכ"ל מחלקת הנוער רביב משה על התמיכה האינסופית בקבוצה".

המנהל המקצועי דור דיין: "אני גאה במאמן ששי זיסקינד על הדרך שבה הוביל את הקבוצה העונה וגאה ברוח הלחימה של השחקנים. מדובר בהישג היסטורי ושאפו ענק לכולם".

מנכ"ל המחלקה, רביב משה: "אני מברך את השחקנים והמאמן על העליה לגמר אליפות המדינה הישג מדהים למועדון עירוני נהריה השחקנים הראו אופי ונחישות אני רוצה להודות לצוות הצמוד למאמן ולשחקנים – מנהל המקצועי דור דיין, גיל רון ואלי גולדשטיין על העבודה הקשה. תודה להורים ולקהל שהגיע לעודד ולתמוך בקבוצה. אין ספק שהקהל היה השחקן השישי במשחק. אנחנו נתכונן לגמר ונגיע בכל הכוח.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות