fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: קבוצת נערים א' של הפועל מעלות עלתה לליגה הארצית

אחרי שקבוצת הבוגרים של הפועל מעלות נשרה לליגה א', רווה המועדון הצפוני קצת נחת מדור העתיד, כשקבוצת נערים א' העפילה לליגה הארצית. על הדרמה הגדולה שהייתה בבית הגמר והמהפך המדהים במשחק ההכרעה, בכתבה הבאה
יש עתיד. קבוצת נערים א' של הפועל מעלות | צילום: באדיבות עידן כפיר

אם לא בבוגרים, לפחות בדור העתיד יש למועדון הכדורסל של הפועל מעלות קצת נחת ובמה להתגאות.

קבוצת נערים א', בהדרכת המאמן ערן קורדלה, העפילה לליגה הארצית אחרי ניצחון גדול במשחק גמר הפלייאוף על אלופת מחוז שומרון, מ. ס. אבן יהודה, 41:50.

הפועל מעלות סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הראשון בטבלת מחוז צפון בליגה המחוזית עם 23 נקודות ומאזן מרשים של 11 ניצחונות והפסד אחד בלבד. בזכות כך, העפילה הקבוצה לבית הגמר שכלל שלוש קבוצות: מעלות, הפועל יזרעאל ומ. ס. אבן יהודה.

מעלות פתחה ביד שמאל את בית הגמר עם הפסד להפועל יזרעאל, 55:52. למזלה של מעלות, אבן יהודה הצליחה לנצח על חודה של נקודה את יזרעאל, 53:54, כך שנותר לה סיכוי לזכות בכרטיס היחיד לליגה הארצית רק אם תנצח במפגש האחרון את אבן יהודה.

המארחים מאבן יהודה פתחו בסערה וכבר בפתיחה הובילו, 1:7. שחקני מעלות התעשתו, חזרו מהר לעניינים והצליחו לחולל מהפך בדרך ליתרון, 19:21, בסיום המחצית הראשונה. מעלות עלתה למחצית השנייה בטירוף וכבר פתחה פער של 14 נקודות. אבן יהודה לא נשברה והצליחה לצמק ל-4 נקודות בלבד. מעלות שמרה על קור רוח, לא איבדה עשתונות והצליחה לשמור על יתרונה עד לסיום המתוק, לנצח 41:50 ולחגוג עלייה.

סגל השחקנים של הפועל מעלות כלל את איתן חרסונסקי, דניאל קיזין, הראל ביטון, מוניר חאג', נביל חורי, פראס חדאד, ריאן שנאן, רוי חדאד, שלו אדרי ושרבל דקואר.

מנהל עמותת הספורט ההישגי במעלות-תרשיחא עידן כפיר, בירך את הקבוצה לרגל זכייתה באליפות מחוז צפון ועל העפלתה לליגה בכירה יותר ושיבח את עבודתם של המאמן ערן קורדלה והמנהל המקצועי באסם חורי.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות