fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: קבוצת הילדים של עצמה כפר ורדים העפילה לליגה הלאומית

הקבוצה הצעירה בהדרכת המאמן גיתי ידלין, השלימה עונה מדהימה שהסתיימה במאזן ניצחונות מושלם, וללא אף הפסד, לא בליגה הסדירה ולא בסדרת הגמר. ראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי, שנכח במשחק העלייה ואף חגג עם השחקנים בסיום, אמר: "גאים בהם"
ראש המועצה אייל שמואלי חוגג עם שחקני קבוצת הילדים את העלייה ללאומית | צילום: באדיבות עצמה כפר ורדים

קבוצת ילדים א' של עצמה כפר ורדים העפילה לליגה הלאומית, אחרי שהשלימה עונה מדהימה שבה הפגינה יציבות ועליונות על שאר יריבותיה והשיגה מאזן ניצחונות מושלם וללא אף הפסד, לא בליגה הסדירה ולא במסגרת משחקי הפלייאוף העליון ובית הגמר.

הקבוצה, בהדרכת המאמן גיתי ידלין, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הראשון בטבלה עם 28 נקודות, אחרי 14 ניצחונות רצופים, והוכתרה לאלופת מחוז מפרץ בליגה המחוזית.

בגמר סל התמודדה עצמה כפר ורדים מול הפועל הכרמל חיפה. במפגש הראשון, שהיה בחוץ, גברה כפר ורדים על כרמל חיפה, 70:79. במפגש השני, שהיה באולמה הביתי, ניצחה כפר ורדים 40:58 והשלימה דאבל בדרך לזכייה בכרטיס העלייה הנכסף לליגה בכירה יותר.

סגל הקבוצה כלל את השחקנים אלירן אלקיים, אלעד בריגר, יהונתן ליבוביץ', יהל אלגזי, יואב אגוזי, יואב רויטמן, יובל שלום, יותם ידלין, כפיר בר חן, רועי שרף ותומר פורן.

ראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי, שנכח במשחק העלייה, בירך את השחקנים הצעירים על זכייתם באליפות המחוזית ועל עלייתם לליגה הראשונה בישראל, אמר כי הוא גאה בהם ושיבח את עבודת הצוות המקצועי שהוביל את הקבוצה להצלחה גדולה.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות