fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: פעמיים כי טוב – גם קבוצת הנערים של כפר ורדים עלתה ללאומית

יממה אחרי שקבוצת הילדים של עצמה כפר ורדים עלתה לליגה הלאומית, השלים המאמן גיתאי ידלין דאבל, כשהצעיד גם את קבוצת הנערים של המועדון לעלייה היסטורית לליגה הבכירה. לקבוצה היה הישג מדהים של רצף ניצחונות מושלם וללא הפסדים
העלייה השנייה. ראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי חוגג עם המאמן ידלין ועם השחקנים את העלייה ההיסטורית צילום: שי מינסטר

קבוצת הנערים של עצמה כפר ורדים עשתה היסטוריה כשעלתה, לראשונה בתולדותיה, לליגה הלאומית.

עבור המאמן גיתאי ידלין, מדובר בהשלמת דאבל, שכן יממה קודם לכן הוא הצעיד את קבוצת הילדים של עצמה כפר ורדים לעלייה – מהליגה המחוזית לליגה הלאומית.

קבוצת הנערים של כפר ורדים סיימה את הליגה הסדירה כשהיא בראש הטבלה עם 32 נקודות, אחרי שהציגה מאזן של 16 ניצחונות ליגה רצופים וללא אף הפסד.

בשלב הגמר סל פגשה כפר ורדים את הפועל עמק הירדן/טבריה. במפגש הראשון, בחוץ, ניצחה כפר ורדים בתוצאה, 47:61. הפתיחה הייתה שקולה כשהרבע השלישי מסתיים בשוויון, 39:39. ברבע האחרון התעלו שחקני כפר ורדים, פתחו מבערים והשיגו הכרעה.

המפגש השני, בכפר ורדים, היה בשליטה מוחלטת של השחקנים המקומיים, בסיומו השלימה כפר ורדים ניצחון כפול, 56:80, בדרך לעלייה ראשונה והיסטורית לליגה הלאומית.

סגל הקבוצה כלל את השחקנים: אביב מדר, אדם נופך, אוריין בן גיגי, ארז אלמליח, בן קונפינו, בן ירון, יואב רויטמן, כפיר בר חן, מאור וייץ, עדי גבינט, עמרי כהן, קורן בייקר, רותם עובדיה, רכאד ספדי ושניר נויבאואר.

גם הפעם, מי שליווה ונכח במשחק ההכרעה היה ראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי, שעודד את השחקנים ושוב נקרא בסיום המשחק לפרקט כדי לברך את השחקנים על ההישג ולחגוג עמם את הזכייה בכרטיס העלייה. שמואלי: "אני גאה בכל אחד ואחד מהשחקנים ומודה להם ולמאמן גיתאי ידלין, על עונה מופלאה ועל הכבוד הגדול שהם הביאו לכפר ורדים".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות