fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: עודד הנדלר ימשיך לאמן את הפועל עכו גם בעונה הבאה

המאמן, שהוביל את הקבוצה לעבר עלייה היסטורית לליגה הלאומית, קיבל את אמון ראשי המועדון להמשיך עמה גם בליגה הבכירה. הנדלר: "יצרנו תלכיד מדהים. שמח להמשיך"
עלה ליגה. מאמן הפועל עכו עודד הנדלר צילום: פרטי
עלה ליגה. מאמן הפועל עכו עודד הנדלר צילום: פרטי

הפועל עכו (לאומית)

עם החלטת איגוד הכדורסל על סיום הליגות הנמוכות וההכרזה על הפועל עכו כזוכה בכרטיס העלייה לליגה הלאומית, במשרד הממוזג שממוקם באולם הפיס ברחוב משה שרת בעכו, בקעו צהלות שמחה: לראשונה בתולדותיה, הפועל עכו תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית, 4 שנים אחרי שעלתה לליגה הארצית.

מייסד הקבוצה והמנהל המקצועי אילן פרומן: "תשמע, אנחנו עדיין מעכלים את המצב החדש. הליגה הלאומית היא אופרה אחרת לגמרי. הרמה גבוהה וההתנהלות תהיה שונה. מדובר בכאב ראש לא קטן אבל זה גם כיף גדול ועבורי גם חלום שהתגשם. בימים הקרובים אני אמור להיפגש עם יו"ר הליגה הלאומית וגם עם ראש העירייה שמעון לנקרי, ולאחר מכן נדע איך להתקדם עם ההכנות לעונה הבאה. כרגע, שום דבר לא ידוע ולא סגור. לא גובה התקציב, לא איפה נשחק ומי השחקנים".

מה שכן ידוע זה שהמאמן עודד הנדלר, שהצעיד את הקבוצה לעלייה היסטורית, ימשיך גם בלאומית. "אני מאוד שמח על ההעפלה לליגה הלאומית", אמר הנדלר, "וזה לא משנה באיזו דרך זה הושג. להפועל עכו מגיע להיות בליגה הלאומית אחרי כמה ניסיונות בעבר שלא צלחו. עכו תמיד העמידה תמיד גבוה ובנתה סגל שחקנים חזק ואיכותי במטרה לעלות. לדעתי, רק על חוסר מזל מנע ממנה לעלות עוד קודם לכן. אני מאוד שמח בשביל השחקנים, בשביל ההנהלה המסורה, בשביל האוהדים ובעצם בשביל כל תושבי עכו".

הנדלר גם סיפר על הדרך שעשתה העונה קבוצתו. "בתחילת העונה, כולם אמרו לי לוותר על השחקנים הוותיקים ולהתבסס יותר על שחקנים צעירים ומוכשרים. עניתי שהשחקנים הוותיקים לא היו הבעיה של הפועל עכו, שכן לניסיונם יש ערך מוסף גבוה, בעיקר במאבקי עלייה. הבאנו את השחקנים הוותיקים הכי טובים בליגה ועשינו התאמות בשיטת המשחק. אני שמח שזה עבד ומגיע להם כל הקרדיט. אילן נניקשוילי ועידו קוז'יקרו, הם כמו שני ילדים על המגרש מבחינת הרצון והטירוף שהם הפגינו בכל משחק במטרה לנצח. זה מה שמייחד אותם, ובזכות זה גם בגילם הם עדיין משחקים. יצרנו תלכיד אנושי מדהים ושחקני כדורסל מצוינים שכולם כמעט חוו בעבר עליית ליגה. הצלחנו להתחבר ואני חושב שהליגה נגמרה עוד לפני שבכלל הגענו לשיא שלנו. אם הליגה הייתה נמשכת היינו אפילו יותר טובים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות