fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי מחזור הראשון – פתיחה ביד ימין לנהריה, עכו ומעלות

לאומית: עירוני גשם נהריה ניצחה את הפועל מגדל יזרעאל, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר ניצחה ובליגה א': ניצחון לקבוצה המאוחדת של הפועל מעלות/כפר ורדים
הצהרת כוונות. הפועל עכו/מטה אשר צילום: באדיבות אילן פרומן

עירוני גשם נהריה בכדורסל (לאומית)

קבוצת הכדורסל עירוני גשם נהריה פתחה את מסע החזרה שלה לליגת העל, ככה לפחות על פי הצהרות ראשי המועדון, בניצחון ביתי קליל על הפועל מגדל יזרעאל, 73:102. בפתיחת המשחק עוד היה איזון על הפרקט, אבל מהר מאוד נהריה נטלה את העניינים לידיה, הכתיבה את הקצב, קלעה ברצף וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 23:32. ברבע השני הגבירה נהריה עוד יותר את הקצב ובזכות ריצת 0:14, ברחה ל-29:54. לקראת סיום המחצית הראשונה חלה רגיעה מסוימת בשורות נהריה ולהפסקה היא ירדה כשהיא ביתרון, 38:57. במחצית השנייה לא היה שינוי ביחסי הכוחות, נהריה המשיכה בשלה ובדקה ה-27 רשמה יתרון שיא, 50:81. הרבע השלישי נגמר ב-59:85 לנהריה. הרבע הרביעי, שהיה לפרוטוקול בלבד, אפשר למאמן שי סגלוביץ', לשלב את כל שחקני הסגל, וכולם תרמו לסטטיסטיקה. הערב נגמר ב-73:102, מוחץ לנהריה שפותחת את הליגה ביד ימין.

לנהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 19 נק', יוגב אוחיון – 14 נק' (9 אסיסטים ו-4 חטיפות) תומר כהן ודולב דרפיץ' – 14 נק' כ"א, אלכס צ'ורברביץ' – 12 נק', ניב אוזן – 8 נק', דסטין תומאס – 7 נק', אופק בן יעקב ויונתן אטיאס (6 כדורים חוזרים) – 5 נק' כ"א, נועם אקריש – 3 נק'.

במחזור הקרוב תארח עירוני גשם נהריה את אליצור קריית אתא (יום שלישי, 19 באוקטובר, שעה 19:30, היכל הספורט בעין שרה).

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר כדורסל, היורדת הטרייה, פתחה את הליגה בניצחון בית על הפועל כפר סבא/כוכב יאיר, 73:86.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד פתחו היטב את המשחק וכבר מהדקה הראשונה הסתערו על שחקני היריבה. לאחר שהרבע הראשון הסתיים ביתרון עכואי 16:25, המגמה נמשכה גם ברבע השני ותוצאת המחצית הייתה שוב ביתרון מקומי עכואי 32:49. השליטה העכואית נמשכה גם במחצית השנייה ונשמרה למעשה עד לסיום.

לעכו/מטה אשר קלעו: רז מור – 18 נק', גל ויונטה – 13 נק', חואן קרלוס – 11 נק', ניר נצר – 10 נק', אלון שושני ויאיר קצוטי – 9 נק' כ"א, אופק שוסטר ואור קוטר – 8 נק' כ"א.

מכבי עירוני כרמיאל בכדורסל, הקבוצה המפתיעה של העונה שחלפה פתחה את הליגה ביד שמאל אחרי הפסד בית במחזור הפתיחה להפועל מגידו, 90:67.

חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' פתחו את המשחק בצורה הססנית והשליטה הייתה של האורחים לאורך כל המשחק.

לכרמיאל קלעו: עמית כהן – 17 נק', זיו תבור – 9 נק', שחר הלל, דניאל ארד ועדי רייפר – 7 נק' כ"א, מרק אנטוניו – 6 נק', נדב שוורץ – 5 נק', מעוז חרמון – 3 נק', ירין תורג'מן, צחי יתאח ובן ברייטמן – 2 נק' כ"א.

היו"ר שרון זריהן: "משחק ליגה ראשון ובאופן טבעי הייתה גם התרגשות, בעיקר של השחקנים הצעירים. ההגנה שלנו הייתה חלשה וצריך להודות על האמת לא היינו מספיק טובים. מגידו הובילה לאורך כל המשחק וכל הניסיונות שלנו לחזור למשחק לא עזרו. נראה מה צריך לעשות ואיפה ניתן להשתפר ונתקן. המטרה היא להישאר בליגה ונעשה את כל מה שצריך כדי שזה יקרה".

במחזור הבא (יום ראשון, 17 באוקטובר) תצא הפועל עכו/מטה אשר למפגש חוץ נגד הפועל מגידו. מכבי עירוני כרמיאל תתארח אצל מכבי חדרה.

ליגה א'

הקבוצה המאוחדת החדשה של הפועל מעלות/כפר ורדים בכדורסל, פתחה את הליגה בניצחון חוץ מרשים על הפועל סכנין, 45:98.

חניכיו של המאמן נסיב פלאח פתחו חזק וכבר בסיום הרבע הראשון פתחו פער בלתי ניתן לסגירה, 14:42. המגמה נמשכה גם ברבע השני והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של מעלות/כפר ורדים, 29:67. גם המחצית השנייה לא הייתה שונה. המארחים מסכנין התקשו מול העליונות הבולטת של שחקני מעלות/כפר ורדים שסיימו את הרבע השלישי ביתרון, 34:76. הרבע הרביעי היה למעשה לפרוטוקול בלבד מה שאפשר לכל שחקני הסגל להשתתף בחגיגת הניצחון.

למעלות/כפר ורדים קלעו: רועי בר חן – 21 נק', עידו סופר – 19 נק', דניאל סידוריוק – 15 נק', אורי רביב – 11 נק', דוד משען – 10 נק', איאד עסאף – 9 נק', שון סורוקה – 7 נק', עומרי אטיאס – 4 נק', בן כץ – 3 נק', רז בן נתן – 2 נק'. כן שותף: נדב שוורץ.

מכבי נדב כרמיאל, שלא שיחקה במחזור הראשון עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה, תארח במסגרת משחקי המחזור השני (יום שלישי, 19 באוקטובר) את הפועל ראש פינה. הפועל מעלות/כפר ורדים תארח באותו מועד את הפועל קריית טבעון.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות