fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי המחזור – נהריה מתדרדרת, פתיחה ביד ימין להפועל עכו/מטה אשר

לאומית: עירוני גשם נהריה שוב הפסידה. מעמדו של המאמן שי סגלוביץ' מתחיל להתערער. ארצית: הפועל עכו/מטה אשר ניצחה בכפר יונה, אחרי הארכה, ובתום דרמה גדולה. ליגה א': מכבי נדב כרמיאל פתחה את הליגה בניצחון חוץ, הפועל מעלות הפסידה בבית
האם ביכולתו לחלץ את הקבוצה מהמשבר? מאמן עירוני גשם נהריה שי סגלוביץ' צילום: לימור למינוף

לאומית

עירוני גשם נהריה אולי כיוונה לסיים את העונה הנוכחית עם כרטיס העלייה הנכסף לליגת העל, אבל כמו שזה נראה כרגע היא צריכה להיות מודאגת מפתיחת העונה הרעה. במחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד ליגה שלישי בארבעה משחקים, 78:76, בחוץ, למכבי עירוני רעננה.

פתיחת המשחק לא העידה על ההמשך. חניכיו של המאמן שי סגלוביץ', פתחו חזק וכבר הובילו, 9:18 (דקה 7). המקומיים הצליחו לצמצם את ההפרש והרבע הראשון הסתיים ביתרון סגול של נהריה, 17:21. המומנטום של רעננה נמשך גם בפתיחת הרבע השני ותוך דקה התהפכה התוצאה, 21:23 לרעננה. נהריה התעוררה, הגיבה בריצה משלה ועד לסיום המחצית הראשונה אף הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ולרדת להפסקה ב-35:45. המחצית השנייה נפתחה עם ריצה מקומית של רעננה, 3:13 בדרך לשוויון, 48:48. עד לסיום הרבע השלישי, היתרון שוב עבר צד ורעננה סיימה אותו עם יתרון, 56:60. בדקות האחרונות התנהל על הפרקט משחק שקול וצמוד. בדקה ה-37, איבדה נהריה יתרון של 71:70, ומצאה את עצמה בפיגור, 73:71. נהריה יצאה להתקפת נגד אבל השיגה רק נקודה בדרך ל-73:72. נהריה לא עמדה בלחץ והתקשתה להשלים מהפך. מנגד, 14 שניות לסיום רעננה עלתה ל-73:76. נהריה עוד ניסתה לכפות שוויון, אבל הפער הקטן של המקומיים נשמר על לבאזר. בסיום, 76:78 לרעננה, שחולפת על פני נהריה בטבלה ומנחיתה אותה לחלק התחתון והעמוק של הטבלה.

לעירוני גשם נהריה קלעו: יוגב אוחיון – 24 נק' (7 אסיסטים, 5 חטיפות), דומינז בורנאט – 20 נק', אופק בן יעקב ודולב דרפיץ' – 9 נק' כ"א, רומלו ווייט – 7 נק', אייזיאה אייזנדורף – 5 נק', אוהד דקל – 2 נק'.

בתום ארבעה משחקי ליגה, מדורגת עירוני גשם נהריה במקום העשירי בטבלה עם 5 נקודות ומאזן של ניצחון אחד ו-3 הפסדים, ובמרחק של נקודה אחת מהמקום האחרון. מי היה מאמין.

ההפסד מתחיל לערער את מעמדו של המאמן שי סגלוביץ' ובהנהלה, שבתחילת העונה העניקה לסגלוביץ' גיבוי מוחלט למרות הכישלון בעונה שעברה בניסיון לחזור לליגת העל, ישנם כבר קולות שקוראים לשקול ברצינות את האפשרות לשינוי בעמדת המאמן.

במחזור הקרוב תצא עירוני גשם נהריה למשחק חוץ נגד העולה החדשה הפועל חבל מודיעין (יום שלישי, 8.11, שעה 19:00), שפתחה עוד יותר גרוע מנהריה את הליגה וכבר סופרת 4 הפסדים ב-4 משחקים.

 

ארצית

בית"ר כפר יונה – הפועל עכו/מטה אשר, 84:80

הפועל עכו/מטה אשר פתחה את הליגה ביד ימין ועם ניצחון חוץ דרמטי.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד פתחו היטב וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, 12:21. ברבע השני התאזנו הכוחות והמארחים הצליחו לצמק את הפער. 37:39, לעכו/מטה אשר, זו הייתה תוצאת המחצית הראשונה. גם במחצית השנייה התנהל מרדף צמוד כשעכו/מטה אשר מצליחה לשמור על יתרונה גם בסיום הרבע השלישי, 50:52. הרבע האחרון היה מותח והמרדף הסיזיפי והעיקש של כפר יונה להדביק את ההפרש צלח. 30 שניות לסיום המפגש, חוללה כפר יונה מהפך ועלתה ליתרון ראשון וכמעט מכריע במשחק, 65:68. עכו יצאה להתקפה אחרונה וגל טסלר נבלם בעבירה 3 שניות לסיום. טסלר דייק בקליעת העונשין הראשונה, צימק ל-68:66, והחטיא בכוונה את הזריקה השנייה. למזלה של עכו/מטה אשר, טסלר השתלט על הכדור החוזר וממש עם הבאזר קלע והשווה ל-68:68. בדקות הארכה הצליחה עכו/מטה אשר לפתוח פער קטן, לשמור עליו עד לסיום, ולרשום ניצחון בכורה.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: גל טסלר – 26 נק' (7 כדורים חוזרים), אופק ריף – 21 נק' (11 כדורים חוזרים), רועי נברו – 14 נק' (14 כדורים חוזרים), לירן מרקדו – 11 נק' (6 כדורים חוזרים), עידו סגל וגיא סהר – 6 נק' כ"א, דולב משגב ויאיר קצוטי – 1 נק' כ"א.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "התמודדנו נגד קבוצה חזקה, אבל התכוננו היטב. למרות שהובלנו לאורך כל המשחק, הם הקשו עלינו וכל הזמן הפער בינינו היה מאוד קטן. לשמחתי, בהארכה התעלינו וניצחנו. אין ספק שעברנו משוכה קשה ואנחנו עם הפנים קדימה".

במקביל, עברה הפועל עכו/מטה אשר שלב בגביע האיגוד, אחרי ניצחון חוץ על הפועל צפת, 80:83.

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו/מטה אשר למשחק חוץ אצל מכבי עירוני כרמיאל (יום ראשון, 6.11, שעה 20:00).

 

 הפועל כפר סבא – מכבי עירוני כרמיאל, 63:86

מכבי עירוני כרמיאל, שנשארה בליגה בזכות פירוק של קבוצה אחרת, פתחה את העונה החדשה בהפסד חוץ.

כרמיאל עוד נתנה פייט ברבע הראשון שהסתיים ביתרון זעיר לקבוצה המקומית, 16:17. בהמשך, פתחה כפר סבא מבערים ולא עצרה. לכרמיאל לא היה מענה והיא ירדה להפסקה בפיגור דו ספרתי גדול, 50:24.

השליטה של כפר סבא נמשכה גם במחצית השנייה כשהפער רק הלך וצמח.

לכרמיאל קלעו: אלכס דובראו – 17 נק', גורדון קובליק – 15 נק', לידור בן דוד – 7 נק', כפיר אסייג – 6 נק', עדי רייפר וגל זיו – 5 נק' כא, יניב חביב ועמית כהן – 4 נק' כ"א.

במחזור הקרוב תארח כרמיאל את הפועל עכו (יום ראשון, 6.11, שעה 20:00).

הקבוצה מכרמיאל גם סיימה את דרכה מהר מאוד גם במסגרת גביע האיגוד אחרי שנכנעה בביתה להפועל גלבוע, 93:78.

 

ליגה א'

הפועל מעלות פתחה את הליגה בהפסד ביתי להפועל נשר, 74:62. בנוסף, ספגה הקבוצה הפסד במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האיגוד, 82:55 להפועל נוף הגליל, וסיימה את דרכה במפעל.

מכבי נדב כרמיאל רשמה במחזור הפתיחה ניצחון חוץ נאה כשגברה על הפועל יפיע, 68:72.

במחזור הקרוב תארח נדב כרמיאל את מעלות (יום שלישי, 8.11, שעה 20:30).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות