fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי המחזור האחרון – נהריה עלתה לפסגה

לאומית: עירוני גשם נהריה עלתה למקום הראשון. ארצית: הפסדים לעכו/מטה אשר ולכרמיאל. ליגה א': הפסד בכורה לנדב כרמיאל
שחקני עירוני גשם נהריה במפגש עם אריק זאבי צילום: דוברות המועדון

עירוני גשם נהריה בכדורסל (לאומית)

עירוני גשם נהריה בכדורסל טיפסה למקום הראשון בטבלה לאחר ניצחון ליגה שביעי רצוף מפתיחת העונה. היה זה קרב קצוות בין נהריה למכבי מעלה אדומים המדורגת בירכתי הטבלה.

הרבע הראשון עוד היה שקול וצמוד עם יתרון שעובר מקבוצה לקבוצה. החל מהדקה השביעית, נהריה עלתה ליתרון, 15:18 ושמרה עליו עד לסיום.

הרבע הראשון הסתיים ביתרון מקומי של נהריה 22:25, גם ברבע השני שמרו האורחים על פער סביר והיקשו על נהריה מלברוח ונהריה רק הצליחה להגדיל את יתרונה עד לסיום המחצית הראשונה 31:43.

גם במחצית השנייה עוד התנהל מאבק, כשבכל זאת נהריה השכילה לסיים את הרבע השלישי ביתרון גבוה יותר 45:59.

הרבע האחרון היה אופרה אחרת לגמרי, ריצת 0:12 של נהריה הוציאה את הרוח ממפרשי מעלה אדומים ומכאן נהריה דהרה עד לסיום המתוק שנגמר בניצחון מוחץ 57:87.

לנהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 18 נק' (5 כדורים חוזרים), קלארק רוזנברג – 15 נק', דולב דרפיץ' – 11 נק' (5 כדורים חוזרים), דסטין תומאס – 10 נק' (6 כדורים חוזרים), נועם אקריש – 9 נק', תומר כהן – 8 נק', אלכס צוברביץ' – 6 נק' (7 כדורים חוזרים), אופק בן יעקב (7 כדורים חוזרים) ויונתן אטיאס – 3 נק' כ"א, יוגב אוחיון (5 אסיסטים) וניב אוזן – 2 נק' כ"א.

הניצחון הקפיץ כאמור את נהריה לראש הטבלה עם מאזן של 14 נקודות בדיוק כמו לשנייה א. ס. רמת השרון.

במחזור הבא תארח עירוני גשם נהריה את הפועל עפולה (מקום 7). המשחק ייערך במוצאי שבת רביעי לדצמבר, בשעה 20:30 בהיכל הספורט עין שרה.

מפגש עם מחזיק מדליה אולימפית

שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, קיימו מפגש עם המדליסט האולימפי אריק זאבי, במסגרת רצונה של הנהלת הקבוצה לחזק את הפן המנטלי של שחקני הקבוצה.

במהלך המפגש שמעו השחקנים הרצאה מרתקת על דרכו של הג'ודוקא אריק זאבי, החל מסיפורים אישיים, ניתוח מצבים שונים עמם נאלץ להתמודד במהלך הקריירה, חוויות מהשתתפותו ב-4 אולימפיאדות ועד הגעתו לפודיום וזכייתו במדליה אולימפית.

מאמן עירוני גשם נהריה שי סגלוביץ': "חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה הוא לחזק את המנטליות של השחקנים ולהחדיר בהם את הווינריות. אריק זאבי שבמהלך כל הקריירה שלו הפגין חוסן מנטלי שהתווסף לכישרון הענק שלו בג'ודו. אני שמח שהיה לנו הכבוד לפגוש את אחד מגדולי ספורטאי ישראל, שהביא הרבה כבוד וגאווה למדינה ולקבל ממנו השראה. אני רוצה להודות ליו"ר הקבוצה צביאל רובין על התמיכה בתהליך המבורך הזה ועל ההבנה ששיתוף פעולה בין הצד המקצועי לצד המנטלי, מחזק את השחקנים ומניע אותם כל העת להשתפר ולהתמקד במטרה".

כדורסל ארצית

הפועל עכו/מטה אשר נכנעה בקרב צמרת למוליכת הטבלה הפועל צפת בחוץ 76:72 וספגה הפסד שני העונה בליגה.

לעכו/מטה אשר קלעו: חואן קרלוס ברחל – 20 נק', ניר נצר ואופק שוסטר – 13 נק' כ"א, אור קוטר – 9 נק', אלון שושני – 7 נק', רז מור – 5 נק', יאיר קצוטי וגל ויונטה – 2 נק' כ"א.

בעקבות ההפסד ירדה הפועל עכו/מטה אשר למקום הרביעי בטבלה, כשבמאזנה 12 נק', נקודה אחת פחות מהמקום הראשון.

במחזור הבא (יום ראשון, 12 בדצמבר) תארח הפועל עכו/מטה אשר את הפועל גלבוע (מקום שמיני, מאזן 4-5).

עוד קודם לכן, מצפה לקבוצה מפגש במסגרת גביע המדינה, בו היא תתארח אצל הפועל מגידו (יום ראשון, 5 בדצמבר).

מכבי עירוני כרמיאל, שעדיין לא ניצחה העונה ומדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, ספגה הפסד ליגה שביעי רצוף הפעם בחוץ להפועל גלבוע 84:49.

במחזור הבא (יום ראשון, 12 בדצמבר) תארח כרמיאל את אליצור שומרון (מקום רביעי, מאזן 2-9).

כדורסל ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים הביסה במשחק בית את הפועל אבו סנאן 44:91, חניכיו של המאמן נסיב פלאח שלטו במשחק ללא עוררין החל מהפתיחה ועד לבאזר הסיום.

למעלות/כפר ורדים: אורי רביב – 21 נק', עידו סופר – 19 נק', רועי בר חן – 12 נק', דניאל סידריוק – 10 נק', איימן עסאף – 7 נק', נבו בן אבו, אורי רצ'בסקי ודוד משען – 4 נק' כ"א, איאד עסאף – 3 נק', עומרי אטיאס, דניאל גורביץ' ואסף פרייליך – 2 נק' כ"א, יואב תמיר – 1 נק'.

במחזור הבא תצא הקבוצה למפגש חוץ קשה נגד הפועל נוף הגליל (יום שלישי, 14 בדצמבר).

מכבי נדב כרמיאל ספגה הפסד בכורה העונה בליגה, כשנכנעה במשחק חוץ למוליכת הטבלה הפועל קריית טבעון 74:58.

חניכיו של המאמן מארק קליינר נתקלו הפעם ביריבה חזקה ואיכותית שנחשבת לאחת המועמדות לעלייה.

במחזור הבא (יום שלישי, 14 בדצמבר) תארח הקבוצה את הפועל נח'ף.

 

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות