fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי המחזור האחרון – מי נותרה מושלמת?

עירוני גשם נהריה גברה על הפועל רמת גן/גבעתיים, 70:78, ארצית: עכו/מטה אשר ממשיכה לנצח, כרמיאל ממשיכה להפסיד. ליגה א': מכבי נדב כרמיאל מושלמת
מחפשים ניצחון ראשון. שחקני מכבי עירוני כרמיאל צילום: באדיבות שרון זריהן

עירוני גשם נהריה בכדורסל (לאומית)

עירוני גשם נהריה שמרה על מאזן ניצחונות מושלם מפתיחת העונה אחרי שגברה בביתה על הפועל רמת גן/גבעתיים, 70:78, והשלימה ניצחון ליגה חמישי ברציפות.

המשחק היה שקול ברובו והרבע הראשון הסתיים ביתרון נהרייני, 15:18. גם ברבע השני המגמה נמשכה כשנהריה מצליחה לשמור על יתרונה גם בסיום המחצית הראשונה, 42:39. במחצית השנייה ניסו האורחים לבצע מהפך, אבל נהריה, ממש בשיניים ותוך כדי משחק לחימה בלתי מתפשר, הצליחה לסיים גם את הרבע השלישי ביתרון קטן, 60:62. השליטה של נהריה בקצב המשחק נשמרה גם ברבע האחרון והקריטי, כשלקראת סיום נהריה מנצלת את התשישות של רמת גן מהמרדף הסיזיפי אחריה וסוגרת עניין עם ניצחון חשוב, 70:78.

לנהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 22 נק', דולב דרפיץ' – 15 נק', דסטין תומאס ואלכס צוברביץ' – 9 נק' כ"א, יוגב אוחיון ונועם אקריש – 6 נק' כ"א, תומר כהן – 5 נק', יונתן אטיאס, קלארק רוזנברג וניב אוזן – 2 נק' כ"א.

חניכיו של המאמן שי סגלוביץ' מדורגים במקום השני עם 10 נקודות, שתי נקודות פחות מלמוליכה, א. ס. רמת השרון ועם משחק אחד פחות.

במחזור הבא תצא עירוני גשם נהריה למפגש חוץ נגד מכבי רעננה (יום רביעי, 24 בנובמבר).

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר בכדורסל גברה בביתה על הפועל עמק חפר, 63:81, ושמרה על מקומה בצמרת הגבוהה, שכוללת לא פחות מחמש קבוצות עם מאזן זהה של 9 נקודות.

מכבי עירוני כרמיאל ספגה הפסד ליגה חמישי רצוף כשנכנעה בחוץ להפועל כפר סבא, 100:68. כרמיאל מדורגת במקום ה-11 והלפני אחרון.

במחזור הבא (יום ראשון, 21 בנובמבר) תארח הפועל עכו/מטה אשר את הפועל כפר סבא. מכבי עירוני כרמיאל תארח את הפועל צפת.

ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים הביסה בביתה את הפועל עראבה, 27:83, והתקדמה למקום הרביעי בטבלה עם 7 נקודות.

מכבי נדב כרמיאל ניצחה בחוץ את הפועל גליל/תבור, 53:64, ושמרה על מאזן מושלם של 3 ניצחונות משלושה משחקים.

במחזור הבא (יום שלישי, 23 בנובמבר) תארח כרמיאל את הפועל סכנין. מעלות/כפר ורדים תצא למפגש חוץ נגד הפועל יפיע.

 

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות