fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי המחזור האחרון – מי המושלמת? ומי כבר לא?

לאומית: ניצחון שני רצוף לעירוני גשם נהריה. ארצית: הפסד בכורה לעכו/מטה אשר. מכבי עירוני כרמיאל עדיין ללא ניצחון. ליגה א': הפסד ראשון למעלות/כפר ורדים, וגם: למה מכבי נדב כרמיאל עדיין לא שיחקה?
פתיחה טובה. מאמן עירוני גשם נהריה, שי סגלוביץ' צילום: אדריאן הרבשטיין

כדורסל עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה שמרה על מאזן מושלם גם בסיום משחקי המחזור השני אחרי ניצחון ביתי שני רצוף והפעם על אליצור קריית אתא, 83:89. נהריה פתחה טוב את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 15:21.

האורחים מקריית אתא נתנו פייט לנהריה ולא אפשרו לה לפתוח פער בלתי ניתן להשגה, למרות זאת ידעה נהריה לשמור על יתרונה גם בסיום המחצית הראשונה, 36:40.

את המחצית השניה נהריה פתחה בבליץ ובדקה ה-25 רשמה יתרון שיא, 46:58, קריית אתא לא נשברה, המשיכה להילחם כדי לחזור למשחק ועד לסיום הרבע השלישי הצליחה לצמצם את ההפרש ל-60:67 לנהריה.

כשהיא מעודדת מחזרתה לעניינים, המשיכה קריית אתא להפגין משחק נחוש ודקה וחצי לסיום היה נדמה שהמשחק בורח לנהריה מהידיים, כשהאורחים הצליחו לממש את המרדף העקשני ולאזן את התוצאה ל-81:81.

יוגב אוחיון בשלשה אדירה, העלה את נהריה ל-81:84, קרית אתא נתקעה בהתקפה הנגדית ונהריה סחטה עבירה אותה ניצל דסטין תומאס כדי לקלוע שתי קליעות עונשין מדויקות ולהגדיל את היתרון של נהריה ל-81:86.

נהריה המשיכה לתת הגנה בלתי עבירה, כשבצד השני היא מצליחה להבטיח את ניצחונה עם קליעות מוצלחות של אוחיון ותומאס.

לנהריה קלעו: דסטין תומאס – 23 נק' (11 כדורים חוזרים), סטפן בראנץ' – 19 נק' (8 כדורים חוזרים), תומר כהן – 15 נק', אלכס צ'וברביץ' – 12 נק', יוגב אוחיון ואופק בן יעקב – 6 נק' כ"א, דולב דרפיץ' – 4 נק', יונתן אטיאס וניב אוזן – 2 נק' כ"א.

במחזור הבא (יום שלישי, 26 באוקטובר, שעה 19:30) תצא נהריה למפגש חוץ ראשון העונה, כשתתארח אצל מכבי הוד השרון שפתחה את העונה עם שני הפסדים.

במשחק במסגרת המחזור הראשון בליגה הבלקנית, ספגה עירוני גשם נהריה הפסד בית כשנכנעה לקבוצה ברואה מבולגריה, 69:63. במחזור הבא (4 בנובמבר), תארח נהריה את סקופיה מצפון מקדוניה.

כדורסל ארצית

הפועל עכו/מטה אשר, שפתחה את העונה בניצחון, ספגה הפסד ראשון ליגה כבר במסגרת המחזור השני של המשחקים, כשנכנעה במשחק חוץ להפועל מגידו, 87:73.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד, הציגו משחק חלש ונרפה וכבר במחצית הראשונה נקלעו לפיגור, 44:35. כאשר המגמה והשליטה של המארחים נמשכה גם במחצית השנייה.

לעכו/מטה אשר קלעו: גל ויונטה – 21 נק', אלון שושני – 13 נק', אור קוטר – 10 נק', רז מור וניר נצר – 7 נק' כ"א, חואן קרלוס ורון גוברמן – 4 נק' כ"א, דניאל אלהרר – 3 נק', ים בן שבת ואופק שוסטר – 2 נק' כ"א.

המנהל המקצועי אילן פרומן, סיכם: "נראינו רע מאוד. אנחנו קבוצה צעירה שבנויה על מהירות, לחץ ואגרסיביות ולא עשינו את זה לאורך כל המשחק. הגנה כמעט ולא הייתה ובהתקפה לא היינו מרוכזים ולא הצלחנו ליצור מספיק נקודות. שיחקנו בקצב איטי ומגידו פשוט ניצלה את זה ועשתה לנו בית ספר. נקווה לתקן במשחק הבא ולצאת ממנו בסיום עם פרצוף מחייך ולא פרצוף מבאס".

מכבי עירוני כרמיאל בכדורסל, רשמה הפסד ליגה שני רצוף, כשנכנעה בחוץ למכבי חדרה 85:66.

פתיחת המשחק לא העידה על ההמשך, כרמיאל פתחה טוב והובילה במהלך הרבע הראשון, 7:11. אלא שחדרה התעשתה מהר, החלה להפעיל לחץ, עלתה ליתרון ושמרה עליו עד לסיום המחצית הראשונה 26:41. במחצית השנייה ניסתה כרמיאל לצמצם את הפער ולחזור לעניינים, אבל חדרה השכילה לשמור על פער נקודות מבטיח וכל הניסיונות של כרמיאל עלו בתוהו.

לכרמיאל קלעו: רון קופר – 16 נק', נדב שוורץ – 12 נק', עמית כהן – 10 נק', מרק אנטוניו – 7 נק', דניאל ארד – 6 נק', בן ברייטמן ועדי רייפר – 4 נק' כ"א, שחר הילל – 3 נק', צחי יתאח – 2 נק', זיו תבור ועמית קמרי – 1 נק' כ"א.

יו"ר הקבוצה שרון זריהן: "באנו מוכנים וכמו בכל משחק בשאיפה לנצח. הרבע הראשון עוד היה שקול, אבל ברבע השני חדרה העלתה הילוך ואיבדנו את עצמנו. ההגנה הייתה מאוד רכה וחדירה וכל החילופים וההתאמות שביצענו לא עזרו ולא הצלחנו להדביק את הפער. אנחנו חייבים לנצח כדי לא להיקלע למאבקי תחתית ואני מקווה שנעשה את זה כבר במשחקים הקרובים.

המשיך זריהן:"המטרה שלנו היא להישאר בליגה, יש לנו צוות מקצועי בראשות המאמן יואב הרשקוביץ' שאנחנו מאמינים בו ושחקנים בעלי כישרון ויכולת, אבל משהו כרגע לא מתחבר, אם נצטרך לא נהסס לבצע שינויים בסגל. בינתיים, נמשיך לעבוד קשה כדי לשפר ולתקן את מה שצריך".

במחזור הבא (יום ראשון, 24 באוקטובר) תארח הפועל עכו/מטה אשר את מכבי חדרה (19:00), בעוד מכבי עירוני כרמיאל תארח את הפועל עמק חפר (20:00). לשתי הקבוצות מצפות יריבות חזקות שפתחו את העונה במאזן מושלם והן עדיין בלתי מנוצחות.

כדורסל ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים, ספגה הפסד בכורה העונה, כשנכנעה בביתה להפועל קריית טבעון 77:74.

המשחק היה שקול ברובו, עם יתרון קל לאורחים שגם ידעו להכריע בדקות הסיום.

למעלות/כפר ורדים קלעו: דניאל סידוריוק – 16 נק', רועי בר חן – 15 נק', איימן עסאף – 14 נק', עידו סופר ואיאד עסאף – 9 נק' כ"א, אורי רביב – 5 נק', דור משען – 4 נק', בן כץ – 2 נק'.

במחזור הבא (יום שלישי, 26 באוקטובר) תתארח הפועל מעלות/כפר ורדים אצל הפועל נחף.

במכבי נדב כרמיאל בכדורסל, עדיין מחכים לעלות על הפרקט. במחזור הראשון הקבוצה לא שיחקה עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה, במחזור השני הייתה אמורה הקבוצה לארח את הפועל ראש פינה, אלא שגם המשחק הזה לא נערך עקב העובדה שראש פינה לא הצליחה להעמיד קבוצה וכנראה תודיע על הפסקת פעילות.

במחזור הבא, תוכננה כרמיאל לשחק בחוץ נגד הפועל קריית ים, אלא שהקרייתים הודיעו שהם מתקשים למצוא אולם לקיום המשחק וביקשו לדחות את המשחק למועד אחר. בכרמיאל כמובן שנענו בחיוב לבקשה ובמקביל ממשיכים לשמור על שגרת אימונים.

 

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות